مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از همکاری با اداره‌کل برنامه‌ریزی و آموزش شهرداری برای ارائه آموزش‌های تخصصی کارکنان خبر داد.

آموزش پاکبان ها

به گزارش همشهری آنلاین، سید رحیم ابوالحسنی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران در جلسه هم‌اندیشی با مدیران آموزش مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، به بررسی و آسیب‌شناسی روند آموزشی در شهرداری پرداخت و گفت: موسسه آموزش عالی شهرداری به لحاظ تخصص در امر آموزش‌های علمی و کاربردی و هم به لحاظ بهره‌گیری از اساتید برجسته، آمادگی دارد تا مسئولیت بخشی از آموزش‌های سازمانی کارکنان شهرداری را پوشش دهد.

وی ادامه داد: موسسه آموزش عالی شهرداری تهران در حال حاضر بر اساس تفاهم با استانداری، مسئولیت آموزش مدیران و کارکنان شهرداری‌های شهرهای استان تهران را بر عهده گرفته و این آموزش‌ها هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

وی ابراز امیدواری کرد که موسسه آموزش عالی و اداره‌کل آموزش شهرداری تهران بتوانند همکاری دو جانبه‌ای را در زمینه آموزش و ارتقاء کیفی نیروی انسانی در شهرداری آغاز کنند.

سید مرتضی میرپور، مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران نیز در این جلسه، با استقبال از همکاری متقابل با موسسه آموزش عالی، تاکید کرد که محورهای موضوعی تقویم آموزشی سال ۹۹ شهرداری تهران با همکاری موسسه تدوین و ارائه شود.

کد خبر 484326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha