شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

قیمت اولیه آیفون ۹ براساس شایعه‌های اخیر ۳۹۹ دلار برآورد شده است.

آیفون 9

به گزارش همشهری انلاین؛ جدا از شایعه‌های مربوط به بخش سخت‌افزاری موبایل، یک سری دیگر از شایعه‌هایی درباره قیمت آیفون ۹ مطرح است.

آقای مینگ چی کو که یک آنالیزور به نام و معتبر درباره محصولات اپل به شمار می‌آید چندی پیش گزارشی را ارائه داده که قیمت اولیه آیفون ۹ حدود ۳۹۹ دلار است. حال اگر به قیمت حدس زده توجه کنیم، آیفون ۹ به احتمال زیاد یک گوشی مقرون به صرفه اقتصادی خواهد بود.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده؛ انتطار می‌رود که آیفون ۹ از یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی که بزرگ‌تر از آیفون SE و کوچکتر از آیفون ۱۱ است بهره ببرد. همچنین اپل از پردازنده قدرتمند خود یعنی A۱۳ در این گوشی استفاده کند. طبق این حدس و گمان‌ها در حالت کلی آیفون ۹ یا SE ۲ می‌تواند یک گوشی با ظاهر آیفون ۸ و سخت‌افزاری تقریبا مانند آیفون ۱۱ باشد.

  • تاریخ رونمایی

در چند ماهه گذشته شایعات زیادی مبنی بر تاریخ انتشار این آیفون مطرح شد که اکثرا بر این باور بودند که در سه ماهه سال نخست ۲۰۲۰ این گوشی معرفی می‌شود. ولی حالا اطلاعات جدیدی در مورد تاریخ معرفی این گوشی فاش شده است. چندی پیش شایعه‌ای از سوی یکی از افشاگران مطرح و کار بلد در حوزه محصولات اپل به‌نام Evan Blass منتشر شد، مبنی بر اینکه آیفون ۹ در اواخر ماه اسفند رونمایی می‌شود.

منبع: ۹to۵mac

کد خبر 484237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha