کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم در نشست خبری با بیان اینکه ‌نشستم‌ با گروه‌های اصلاح‌طلب کذب محض است، گفت: قطع یارانه توهین به مردم بود.

فراهاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی ‌در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با شایعه زمین‌های زیر پل ۹ دی منتسب به وی اظهار داشت: این موضوع در مجلس نهم و دهم مطرح شد و هر سری هم شب‌نامه‌هایی به شورای نگهبان نوشته می‌شود درحالی‌که این موضوع صحت نداشته و هر دفعه از سوی شورای نگهبان بررسی و تأیید صلاحیت صورت می‌گیرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم افزود: وقتی جایی پل زده می‌شود قیمت ساختمان و زمین بی‌ارزش می‌شود، باید دید خانه اخوی بنده و دامادشان به خاطر زدن پل جمهوری ارزان شده یا گران شده است؟ بنده نیز در خیابان جوادالائمه خانه‌ای دارم که در آن ساکن هستم هیچ ملک دیگری ندارم و هر کس چیزی پیدا کرد می‌تواند اعلام کند.

وی بیان کرد: بنده حاضرم اموال خود، بستگانم و حتی فامیل‌های درجه‌یک و دو را اعلام کنم و اگر چیزی به‌ناحق اضافه‌شده به آن رسیدگی شود، بنابراین مطرح‌شدن این‌گونه مسائل در فضای مجازی صحیح نیست.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با تأکید بر اینکه وظیفه نمایندگان مردم قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است،  عنوان کرد: در طول چهار سال گذشته ۴۸۲ طرح در مجلس ارائه‌شده که ۲۰ طرح سهم بنده بوده که ۱۳ برابر سایر نمایندگان است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم ادامه داد: بنده و آقای تاجگردون تنها نمایندگانی بودیم  که سال‌ها عضو کمیسیون تلفیق  بوده‌ایم، معمولاً در تحقیق و تفحص‌ها حضور فعالی داشته‌ایم و در حوزه استانی نیز کارگروه‌های ما ناظران خوبی در استان بوده‌اند و حدود ۵۰۰ نفر از نخبگانی ما در کارگروه‌ها حضور داشتند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص دعوت شدن در جلسه یکی از گروهای اصلاح‌طلب در قم گفت: حدود دو هفته گذشته، تعدادی از فعالان سیاسی منطقه نیروگاه دعوت‌شده بودند که یک سری از آن‌ها کاندیداهای شورای شهر بودند که رأی نیاورده بودند، تعدادی هم کاندیداهایی بودند که رأی آورده  بودند و یک سری هم از جبهه پایداری در این جلسه حضور داشتند و نشست بنده با گروه‌های اصلاح‌طلب کذب محض است.

کد خبر 484230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha