مهاجم ایرلندی سرخپوشان آماده حضور در ترکیب ثابت است. با حضور او در فاز هجومی پرسپولیس شاهد تغییراتی خواهد بود.

آنتونی استوکس

به گزارش همشهری آنلاین، مهاجم جدید سرخپوشان در همان 20 دقیقه پایانی داربی نشان داد که اگر آماده باشد می تواند خیال پرسپولیس را از داشتن یک مهاجم تمام کننده راحت کند. استوکس در بازی برابر الدوحیل و در شرایطی که تیمش با 2 گل از حریف عقب بود باز هم در 20 دقیقه پایانی وارد میدان شد و در همین مدت کم توانست چند موقعیت گلزنی برای خودش خلق کند.

پرسپولیس در این بازی با وجود داشتن مالکیت توپ نتوانست هیچ موقعیتی روی دروازه حریف خلق کند اما با آمدن استوکس آنها می‌توانستند حداقل یکی از گل‌های خورده خود را جبران کنند که البته این اتفاق رخ نداد. سرخپوشان در داربی هم با وجود مالکیت توپ و میدان در خلق موقعیت ناتوان بود و بعد از تعویض استوکس توانستند به گل تساوی برسند و اگر ضربه کاشته این بازیکن با بدشانسی  بیرون نمی رفت حتی می‌توانستند حریف سنتی خود را شکست دهند.

این بازیکن ایرلندی که از زمان پیوستن به پرسپولیس با عدم آمادگی بدنی روبرو بود اما حالا به نظر می رسد توانایی حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده و احتمالا در بازی برابر الشارجه در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار خواهد گرفت و در کنار علیپور زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهد داد.

یحیی گل محمدی در بازی تدارکاتی برابر الشحانیه این بازیکن را از ابتدا در ترکیب اصلی خود قرار داد و این بازیکن توانست دبل کند. استوکس در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت و یکبار روی یک ضربه چیپ زیبا و بار دیگر از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد تا خیال سرمربی سرخپوشان را از آمادگی خود راحت کند. جالب اینکه استوکس البته در این بازی یکبار دیگر توانایی خود را روی ضربه ایستگاهی نشان داد که البته ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. با حضور ثابت استوکس پرسپولیس باز هم در فاز هجومی با تغییر روبه رو خواهد شد و احتمال نیمکت نشینی رسن یا بازی با یک هافبک دفاعی وجود دارد.

کد خبر 484194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha