بعد از دو گلی که تیم یحیی دریافت کرد بازی کاملا از دست رفت تا حتی مالکیت بالای توپ تا پایان بازی هم برای پرسپولیس راهگشا نباشد.

پرسپولیس

همشهری آنلاین، برای از دست دادن سه امتیاز اول لیگ قهرمانان پرسپولیس تنها به ۱۵دقیقه ابتدایی بازی نیاز داشت. کلکسیونی از اشتباهات بازیکنان این تیم والبته معضل همیشگی اعتراض به داور وقتی هنوز بازی در جریان است باعث شد تا باخت به ژاپن در جام ملتهای آسیا تداعی شود. کاش یک مربی چه داخلی و چه خارجی پیدا شود تا به بازیکنان ایرانی تفهیم کند اگر نمیتوانید بر سر هر صحنه ای به داور اعتراض نکنید دست کم تا شنیدن صدای سوت برای اعتراض صبوری کنید. بعد از دو گلی که تیم یحیی دریافت کرد بازی کاملا از دست رفت تا حتی مالکیت بالای توپ تا پایان بازی هم برای پرسپولیس راهگشا نباشد.

الدحیل:


کلود امین
محمد موسی
مهدی بن عطیه
سلطان البریک
احمد یاسر
هان کوانگ سونگ
عاصم مادیبو
کریم بوضیاف
ماریو مانژوکیچ
معز علی
ادمیلسون جونیور


سرمربی: ولید رکراکی

پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
 مهدی شیری
 محمد نادری
احمد نوراللهی
محسن ربیع خواه(۸۱ عالیشاه)
 مهدی ترابی (۴۵- کریستین اوساگوآنا)
بشار رسن
علی علیپور (۶۴- آنتونی استوکس)
وحید امیری


سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:

الدحیل ۱ پرسپولیس ۰: (دقیقه ۵، ماریو مانژوکیچ): ارسال روی دروازه پرسپولیس و مانژوکیچ بالاتر از مدافعان سفیدپوش توپ را زد و در شرایطی که کنعانی زادگان توپ را رها کرده بود و بازیکنان پرسپولیس هم مدعی بودند توپ از خط اوت بیرون رفته، ارسال دوباره و کوتاه به تیر دوم با ضربه سر مانژوکیچ وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.

الدحیل ۲ پرسپولیس ۰: (دقیقه ۱۳، ادمیلسون جونیور): هان، هافبک کره ای الدحیل به خوبی عمق دفاعی پرسپولیس را نشانه گرفت که ادمیلسون با تک ضربه خود بار دیگر بیرانوند را تسلیم کرد.

کد خبر 483832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha