چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر اعلام کرد: جسد فرزند ۲۱ ساله علی حسن پور، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن در یکی از اتاق‌های منزل وی در شهر بوشهر پیدا شد.

قتل جسد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جسد فرزند ۲۱ ساله علی حسن پور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر در ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن در یکی از اتاق های منزل وی در شهر بوشهر و در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری در کنار جسد وی قرار داشت، مشاهده شد.

این موضوع سریعا برابر روال قانونی و جاری صحنه توسط مقام قضایی و پلیس آگاهی تحت بررسی قرار گرفت که نتیجه بررسی و علت مرگ وی از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر به استحضار مردم استان بوشهر رسانیده خواهد شد.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، ضمن تشکر از ابراز همدردی و بیان تسلیت مردم استان بوشهر از اقشار مختلف به استحضار می‌رساند در راستای حادثه فوق، اصحاب رسانه از انتشار شایعات و مطالب قبل از هرگونه اعلام رسمی از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر به لحاظ جریحه دار نشدن احساسات و تشدید آلام خانواده آن مرحوم اجتناب کنند.

کد خبر 484028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IT ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    2 0
    از صمیم قلب متاسفم، داغ عزیز بسیار سخت هست. ولی کاش همینطور که به فکر جریحه دار شدن احساسات خانواده ایشون هستند، به فکر خانواده های قربانیان هواپیما و ... هم بودند.
  • طاها IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    اینهم بچه دادستان به چه دلیل پول نداشت کارنداشت خانه نداشت به چه دلیلی حتما عشق شده بود خلاصه یک حکمتی داره خدابه دادمن برسه جوانان مملکتم کمک کند
  • سیدعلی موسوی یزد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    یه خانواده ای که از نداری گاز منزلشون قطع میکنه شرکت گاز و از شعله پخش کن کپسول استفاده میکنند‌ و دچار‌گاز گرفتگی میشن و فوت میکنندکدوم دادستان رییس شرکت برق رو میکشه پای محاکمه
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    خدا رحمت کنه وبه خانواده ایشان صبر جزیل عنایت کنه