شایعه نه‌چندان پررنگ عوض شدن برنده بهترین بازیگر مرد جشنواره سی و هشتم فیلم فجر با یک جمله سه واژه‌ای از سوی دبیر جشنواره تکذیب شد.

پيمان معادي در فيلم درخت گردو

به گزارش همشهری آنلاین، اندکی پس از پایان مراسم اختتامیه فیلم فجر ۳۸ و اهدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد به پیمان معادی، شایعه عوض شدن فرد برنده در آخرین لحظه‌ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. بر این اساس، قرار بوده فرامرز قریبیان در آخرین نقش‌آفرینی خود در سینمای ایران برای «خروج» جایزه بگیرد که به دلیل افشاگری‌هایش در نشست خبری فیلم، با تاکید دبیر جشنواره به هیات داوران برنده تغییر می‌کند.

قریبیان که چند سال پیش خودش داور جشنواره فیلم فجر بود، در نشست خبری «خروج» به ماجرای عوض شدن برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد با توصیه دبیر وقت اشاره کرد؛ جایی که نوید محمدزاده کنار گذاشته و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. به نظر می‌رسید افشای راز پشت پرده جشنواره سی و دوم پس از شش سال می‌تواند به بهای از دست رفتن یک جایزه برای بازیگر قدیمی و تحسین‌شده سینمای ایران بینجامد.

با فراگیر شدن این شایعه در محافل خبری و سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده در مقام دبیر جشنواره سی و هشتم با نوشتن جمله «متاسفانه دروغ است» کوشید از گسترده‌تر شدن شایعه جلوگیری کند. هر چند با اتفاق‌هایی که پیش از آغاز جشنواره، در نشست‌های خبری و مراسم اختتامیه رخ داد، می‌توان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را یکی از پرحاشیه‌ترین دوره‌های آن دانست.

از سوی دیگر، معادی که تلویحا جشنواره امسال را تحریم کرده بود، بدون حضور در اختتامیه جایزه بهترین بازیگر مرد امسال را برای بازی در «درخت گردو» برد. محمدحسین مهدویان هم اعلام کرد او خارج از ایران است و پیام ویدئویی معادی در مرکز همایش‌های برج میلاد برای حاضران پخش شد.

کد خبر 483916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha