مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۹۵۸ فرصت شغلی جدید امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان ایجاد شد که نشان دهنده افزایش فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در استان است.

صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی آمره افزود: شهرک‌های صنعتی مامونیه با ۱۸۰ فرصت شغلی، زاویه و خیرآباد هر کدام با ۱۳۲ فرصت شغلی، خمین با ۱۲۲ فرصت، ساوه با ۶۹ فرصت، نوبران با ۵۷ فرصت، پرندک با ۳۷ فرصت و شهرک صنعتی ایبک‌آباد با ۳۵ فرصت بیشترین اشتغال را در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی را در سال جاری به خود اختصاص داده‌اند.  

وی ادامه داد: ۶۷ واحد صنعتی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده که با وجود شرایط اقتصادی و فشار تحریم‌ها نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: یک‌هزار و ۲۴۱ طرح اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این در مراحل مختلف ساخت و ساز هستند که از این تعداد ۶۲۴ واحد در زمین مورد نیاز خود را دریافت کردند و ۱۵۲ واحد در مرحله دیوارکشی، ۳۴۸ واحد در حال نصب سوله و ۱۱۷ واحد در حال نصب ماشین‌آلات هستند.

آمره بیان کرد: بیشترین واحدهای صنعتی در حال ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی زاویه، مامونیه، ساوه، ایبک‌آباد، خمین، محلات، خیرآباد، دلیجان و پرندک مستقر هستند.

کد خبر 483915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha