معاون امور مناطق شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌ ویژه‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات پرونده‌های خاص مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران خبر داد.

شهرداري تهران

به گزارش همشهری آنلاین، شاپور رستمی معاون امور مناطق شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق تهران و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ شهر تهران، تعامل و همکاری کلیه مدیران شهرداری با دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ شهر تهران را جهت رفع و حل مسائل زیست محیطی شهر تهران ضروری دانست.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای ویژه برای بررسی مسائل و مشکلات پرونده‌های خاص مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران تشکیل می‌شود که موظف است راهکارهایی اجرایی و کارشناسی را به منظور تعیین‌تکلیف این پرونده‌ها به ستاد عالی تدوین برنامه‌های اجرایی مالی و اقتصادی شهرداری تهران ارائه کند.

رستمی در بخش دیگر سخنانش گفت: کلیه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای تحقق متمم بودجه مصوب سال جاری با توجه به مصوبه شورای شهر تهران و فرصت کم باقی‌مانده تا پایان سال جاری اهتمام به خرج دهند.

میران اسماعیلی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ شهر تهران نیز در نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق تهران و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ شهر تهران جهت رفع و حل مسائل و موضوعات زیست محیطی و بهداشتی شهر تهران، بر لزوم اجرایی شدن توافق‌نامه شهرداری تهران و سازمان استاندارد برای ایمن‌سازی موارد مرتبط با بهداشت و سلامت محیط زیست تأکید کرد.

وی نقش شهرداری تهران برای کاهش و رفع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اهمیت حفظ و سلامت بهداشت شهر و شهروندان، آمادگی لازم برای تعامل با شهرداری تهران به منظور رفع و حل مسائل و موضوعات زیست محیطی و بهداشتی شهر تهران از جمله ساماندهی مشاغل مرتبط با جمع‌آوری پسماندها و زباله‌های بیمارستانی و ... را داریم.

کد خبر 483868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha