مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، به تشریح آخرین تصمیم درباره ساماندهی دستفروشان در پایتخت پرداخت.

دستفروشی در پیاده رو

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا تحصیلی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که بهمن ماه سال گذشته مبنی بر ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در شورای شهر تهران به تصویب رسید، جلساتی با طراح طرح، اعضای شورای شهر و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و به تازگی سومین جلسه در این حوزه نیز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: تصمیم بر این شد تا از ٢٢ منطقه شهرداری تهران استعلامی جهت مکان‌یابی به منظور استقرار دستفروشان انجام شود که برخی از آن‌ها در پاسخ به نامه ما مکان‌هایی را اعلام کردند و برخی عنوان کردند که مکانی در دسترس آن‌ها به این منظور نیست.

تحصیلی با بیان اینکه استقرار دستفروشان در محلات در دست بررسی است، گفت: البته این جایگزینی به گونه‌ای نخواهد بود که بعدها افراد خواهان حق کسب و پیشه باشند؛ مانند آنچه که هم اکنون در پارک لاله و برخی مکان‌های دیگر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تا آغاز سال نو و شب عید بخشی از این ساماندهی‌ها انجام خواهد شد، اضافه کرد: البته این یک طرح کامل است که باید در طول سال انجام شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در خصوص هزینه دریافتی از دستفروشان، توضیح داد: شرکت ساماندهی مشاغل به دید درآمدی به این موضوع نگاه نمی‌کند و اگر هزینه‌ای هم دریافت شود برای شارژ محل یا نگهبان خواهد بود.

کد خبر 483860
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha