وزیر اقتصاد درباره شایعات افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد و تمام تلاش ما در این جهت است که قیمت ها کاهش یابد.

دژپسند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن به سیل خروشان مردم تهران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوست.

 وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم امروز با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام خود را به دنیا به ویژه به ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان می‌دهند. 

وی گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان پلی کار انقلاب و نظام هستند و آماده جانفشانی برای نظام هستند. وزیر امور اقتصاد تصریح کرد: حضور مردم زیاد و چشمگیر است و دنیا نمی‌تواند چشم خود را بر روی آن ببندد. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص نزدیک شدن به سال جدید و افزایش شایعات در مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی ندارد که قیمت‌ها افزایش یابد و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد و تمام تلاش ما در این جهت است که قیمت ها کاهش یابد.

کد خبر 483785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha