دبیر شورای نگهبان در رابطه با انتخابات اظهار کرد: ما کار خود را کردیم و ای مردم عزیز شما هم کار خود را کنید.

آیت الله جنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، آیت الله احمد جنتی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: سلام بر همه مردم عزیز، من باید دست و پای این مردم را ببوسم که ۴۱ سال است عقب نشینی نمی‌کنند و مقاومت کردند و با قدرت‌ها جنگیده‌اند.

وی افزود: انقلاب از ایام خداست و تمام قدرت‌ها آمدند تا انقلاب مردمی ما را بشکنند اما آنها شکسته شدند و ما نشدیم و خدا یار و یاور ما بوده است. دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امام را خدا یاری کرد، گفت: امت امام را خدا یاری کرد و وقتی خدا یاری کند هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را بشکند.

وی افزود: به کوری چشم دشمن ترامپ، آمریکا، انگلیس، آل سعود مردم ما چهل و یکمین سال پیروزی انقلابشان را جشن می‌گیرند. جنتی با بیان اینکه ما ایستاده‌ایم و عقب نشینی نمی‌کنیم گفت: تحریم و جنگ علیه ما کردند و کشتند و هر شرارتی توانستند انجام دادند اما قدرت اسلام روز به روز بیشتر شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ویژگی‌های حضور امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت:  امسال شرارت و رذالت آمریکا بیشتر شده است و از طرف دیگر معامله قرن را مطرح کرده تو فلسطین‌ را نابود کند. همچنین روز به روز تحریم و تهدید می‌کند که مردم ما بترسند و عقب نشینی کنند.

وی افزود: بر فشارهای اقتصادی را هم افزوده اما مردم ما می‌گویند می‌میریم اما ذلت نمی‌پذیریم. دبیر شورای نگهبان در رابطه با انتخابات اظهار کرد: ما کار خود را کردیم و ای مردم عزیز شما هم کار خود را کنید.

وی افزود: کسانی را انتخاب کنید که طعم گرسنگی را چشیده باشند و درد مردم را بدانند و به داد فقرا برسند. وقتی به مجلس می‌روند به فکر جیبشان نباشند. دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: کسانی که به فکر مردمشان و راستگو، راستگو و راستگو باشند را انتخاب کنید. اگر دیدید راست می‌گویند به آنها رای دهید و اگر  دیدید دروغ می‌گویند به آنها رای ندهید.

جنتی در ادامه در رابطه با موضوع رد صلاحیت‌ها و اعتراض برخی از گروه‌ها به آن گفت: کاری که کردیم در این مدت توانستیم ببینیم آن کسانی که قبلا در مجلس فاسد شده بودند کنارشان بزنیم و آنهایی که فاسد نشده بودند را نگه‌شان داریم. برای آینده هم هر کسی شکایت کرد به شکایتش رسیدگی کردیم و به آنها که رد شده بودند اعلام کردیم شکایتی دارید بکنید.

وی افزود: آمدند و نشستند و جواب حرف‌هایشان را شنیدند و دفاعیاتشان را کردند و رفتند. دبیر شورای نگهبان در پایان خطاب به مردم تاکید کرد: ای مردم به مردم راستگو، مومن و انقلابی رای دهید.

کد خبر 483771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha