فیلم سینمایی «نرگس مست» فیلمی درباره بزرگان موسیقی و هنر به نویسندگی و کارگردانی «جلال‌الدین دری» از چهارشنبه هفته جاری (۲۳ بهمن)، در سرگروه فرهنگ روی پرده خواهد رفت.

نرگس مست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی نرگس مست به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری پس از ۳ سال از چهارشنبه هفته جاری (۲۳ بهمن)، در سرگروه فرهنگ روی پرده خواهد رفت.

فیلم نرگس مست داستانی از زندگی ۴ شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد. بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، میترا حجار،  مهدی پاکدل، هومن برق نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بوده اند.

این فیلم به تازگی برنده جایزه بهترین فیلم تکنیکی و هنری از منظر داوران جشنواره ایندین فست آمریکا شده بود. مدیر فیلمبرداری نرگس مست رضا شیخی و مدیرصدابرداری آن محمد شاهوردی، طراح چهره پردازی بابک شعاعی است و مجید درخشانی آهنگسازی این فیلم با خوانندگی اشکان کمانگیری، عباس حبیبیان، فائزه کامیاب است.
 

کد خبر 483654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha