رقابت‌های هنر مرشدی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد.

مسابقات هنر مرشدي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این رقابت‌ها با عنوان جام سپهبد پهلوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در زورخانه امیرالمومنین (ع) کرمانشاه برگزار شد.

در رده سنی نونهالان سید ابوالفضل نبوی (استان تهران) با ۱۲۱ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و ابوالفضل شجاعی (سیستان و بلوچستان)، سیدعلی علوی (خراسان رضوی) و محمدامین سعیدی (خراسان جنوبی) به ترتیب با امتیازهای ۱۰۳، ۱۰۲ و ۱۰۱ به مقام‌های دوم،، سوم و سوم مشترک دست یافتند.

در رده سنی نوجوانان محمدحسین پهلوانی (استان کرمانشاه) با ۱۲۰ امتیاز قهرمان شد و مجتبی جهان‌آرا (استان قم)، امیرحسین ایران‌پور (اصفهان) و محمدعابد دستگردی (خراسان جنوبی) به ترتیب با ۱۱۹، ۸۸ و ۸۲ امتیاز عناوین دوم،، سوم و سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان سهیل قاسمی ( آذربایجان شرقی) با ۱۰۳ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و سبحان حاجی‌آبادی (خراسان جنوبی)، امیرحسین زارع (فارس) و امیرحسین مردان (البرز) به ترتیب با امتیازهای ۹۰، ۷۴ و ۷۲ امتیاز جایگاه‌های دوم، سوم و سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی امید علیرضا جوکار (فارس) با ۱۴۳ امتیاز قهرمان شد و محمدحسین شاهمیر (آذربایجان شرقی)، مهدی ناظر حضرتی (اصفهان) و محمد گلستانی (استان تهران) به ترتیب با ۱۲۴، ۱۱۱ و ۱۰۹ امتیاز بر سکوهای دوم، سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان سجاد صادقی (استان کرمانشاه) با ۱۳۸ امتیاز به عنوان نخست دست یافت و افشین یوسفی (مرکزی)، علی ملکی‌نژاد (استان تهران) و امیر عزیزی (فارس) به ترتیب با امتیازهای ۱۲۶، ۱۲۵ و ۱۱۳ امتیاز به مقام‌های دوم، سوم و سوم مشترک رسیدند.

کد خبر 483645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha