برنامه تالارهای مختلف تئاتر شهر پس از پایان یافتن اجرای آثار نمایشی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر در حالی اعلام شد که بازیگرانی چون هوتن شکیبا، نوید محمدزاده و فاطمه معتمدآریا در نمایش‌های مختلف این مجموعه به صحنه می‌روند.

نوید محمد زاده

به گزارش همشهری به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، با پایان یافتن اجرای آثار نمایشی به صحنه رفته در چارچوب سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۶ اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهند بود.

نمایش «قهوه قجری» با نگاهی به نمایشنامه «هملت» ویلیام شکسپیر و نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ با مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار اصلی به صحنه می رود. در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) اصغر پیران، نوید جهان‌زاده، روح الله حق‌گوی لسان، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده به عنوان بازیگر حضور دارند.

«بچه» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان از روز یکشنبه ۲۷ بهمن در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود. فاطمه معتمد آریا، سعید چنگیزیان، شیوا فلاحی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵ هزار تومان پذیرای مخاطبان است.

در تالار قشقایی هم نمایش جدید دیگری با نام « تنها خرچنگ خانگی لای ملاقه ها خانه می‌کند، اتللو» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۰ دقیقه اجرای خود را آغاز می‌کند. در این نمایش اصغر همت، ناهید مسلمی، غلامرضا فرج زاده، ایمان اشراقی، مسیح کاظمی، منصور صوفی، گاتا عابدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «سه شنبه‌های لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی نیز از روز یکشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۶۵ دقیقه، و بازی محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری، نسرین نکیسا در تالار سایه روی صحنه می‌رود.

«یه گاز کوچولو» نیز دیگر نمایش جدید تالار سایه به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی فقیهه سلطانی است که از روز دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۸، به مدت ۷۰ دقیقه اجرای خود را آغاز می کند. (به ترتیب حروف الفبا) گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش « الویرا ۲۰۲۰ » نوشته بریژیت ژاک، کارگردانی بابک کریمی و بازی بابک کریمی، مهدخت مولایی، آریا تقی پوریان، علیرضا مجیدی  از روز ۲۷ بهمن ماه اجرای خود را آغاز می کند. این نمایش از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ تومان پذیرای مخاطبان است.

کد خبر 483620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha