مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

۳۰ طرح عمرانی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح عسلویه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه ۲۱ بهمن برای بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی پارس جنوبی با استقبال استاندار بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی عسلویه شد.

افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان عسلویه، بازدید از پتروشیمی جم، بازدید از تأسیسات نفت و گازی عسلویه و حضور در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کار به عسلویه در استان بوشهر است.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر ۳۰ طرح عمرانی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به نمایندگی از این طرح‌ها، یک مجتمع گردشگری در عسلویه در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر افتتاح شد.

این مجتمع گردشگری ۲۰۴ اتاق و ۴۰۸ تخت دارد.

همچنین ۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در عسلویه با ۳ میلیارد تومان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شد.

ایجاد زمین فوتبال ساحلی شهدای گمنام بیدخون هم با ۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

کد خبر 483554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha