این هفته رئال مادرید با غلبه بر اوساسونا کماکان با سه امتیاز اختلاف با رقیب همیشگی، صدر جدول را حفظ کرد.

راموس

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته ۲۳ رقابت‌های لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید مقابل مهمانش گرانادا به برتری خفیف یک بر صفر رسید.

دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل آنخل کورآ در دقیقه ۶ بازی به شود تیم مادریدی به پایان رسید.

دو تیم رئال ‌مادرید و اوساسونا این هفته برابر هم صف‌آرایی کردند. در این دیدار، اونای گارسیا با ضربه‌ای دیدنی در دقیقه ۱۴ دروازه کورتوا را گشود. در ادامه بازیکنان رئال به حملاتشان افزودند و سرانجام ایسکو با تک ضربی عالی در دقیقه ۳۳ و راموس با ضربه سر در دقیقه ۳۸ روی پاس سر زیبای کاسمیرو دو بار گلزنی کردند تا رئال نیمه اول را ۲-۱ به برتری برسد.

در نیمه دوم علی‌رغم این که بازیکنان میزبان به حملاتشان افزودند، دوبار دیگر دروازه‌شان باز شد. ابتدا لوکاس واسکز در دقیقه ۸۴ گل سوم را زد. سپس لوکایوویچِ تازه وارد (دقیقه ۸۸ به جای بنزما)، روی پاس زیبای والورده با دروازه‌بان در فرصت تک به تک قرار گرفت و در دقیقه ۹۲ گل‌زنی کرد تا ضمن زدن گل چهارم تیمش، دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

در دیداری دیگر دو تیم رئال‌ بتیس و بارسلونا در ورزشگاه "بنیتو ویامارین" برابر هم قرار گرفتند که سرانجام این دیدار با حساب ۳-۲ به سود بارسا به پایان رسید.

این بازی در نیمه اول ۲-۲ شد که طی آن دی‌یونگ در دقیقه ۹ و بوسکتس در دقیقه ۱+۴۵ برای بارسا و کانالس در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی و نبیل ‌فکیر در دقیقه ۲۶ موفق به گلزنی شدند.

در نیمه دوم بازیکنان دو طرف محتاطانه عمل کردند که در نهایت لنگله در دقیقه ۷۲ گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا این بازی با حساب ۳-۲ خاتمه یابد. ضمن این که نبیل فکیر در دقیقه ۷۶ از بتیس و لنگله در دقیقه ۷۹ از بارسا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شدند.

  • نتایج کلی بازی‌های هفته بیست و سوم

آلاوز  ۲  ایبار  ۱

لوانته  ۲  لگانس  ۰

ختافه  ۳  والنسیا  ۰

وایادولید  ۱  ویارئال  ۱

اتلتیکو مادرید  ۱  گرانادا  ۰

اسپانیول  ۱  مایورکا  ۰

سن سباستین  ۲  بیلبائو  ۱

اوساسونا  ۱  رئال مادرید  ۴

سلتا ویگو  ۲  سویا  ۱

بتیس  ۲  بارسلونا  ۳

  • جدول رده‌بندی

۱- رئال مادرید، ۴۹ امتیاز

۲- بارسلونا، ۴۶ امتیاز

۳- ختافه، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۱۲

۴- سویا، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۷

۵- والنسیا، ۳۷ امتیاز

۶- اتلتیکو مادرید، ۳۶ امتیاز

کد خبر 483540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha