هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایتالیا با شکست تلخ و سنگین یاران زلاتان مقابل شاگردان کونته به پایان رسید. یوونتوس هم با شکست در این هفته، جای خود در صدر را به اینتر داد.

لوكاكو

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین دیدار هفته تیم‌های رم و بولونیا در ورزشگاه المپیکو در پایتخت ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود مهمان به پایان رسید.

در این جدال پس از این که اورسولینی در دقیقه ۱۶ بولونیا را پیش انداخت، دنسویل به اشتباه در دقیقه ۲۲ برای رم گل زد و  رقابت را به تساوی کشاند. در ادامه باروو در دقیقه ۲۶ و  ۵۱ برای تیمش دبل و حساب کار را سه بر یک کرد.

در ادامه میخیتاریان با گلی که در دقیقه ۷۲ زد تیمش را به بازگشت امیدوار کرد، اما اخراج کریستانته در دقیقه ۸۰، میزبان را ده‌نفره کرد و در نهایت رم در این مسابقه تن به شکست داد.

تیم یوونتوس هم این هفته در زمین هلاس ورونا تن به شکست داد.

در این مسابقه ابتدا رونالدو در دقیقه ۶۵ موفق شد دروازه حریف را باز کند. ۱۱ دقیقه بعد بازیکن ورونا در دقیقه ۷۶ توسط فابیو بورینی به گل تساوی رسید. در حالی که یوونتوس فشار گلزنی را روی دروازه حریف بیشتر کرده بود، در دقیقه ۸۲ بندر موفق شد گل دوم ورونا را بزند تا رونالدو و یارانش در این مسابقه تن به شکست بدهند.

این سومین شکست تیم فوتبال یوونتوس در رقابت‌های این فصل بود.

اما شهرآورد میلان معروف به دلامدونینا میان دو تیم اینتر و  میلان در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا با برتری میزبان به فرجام رسید.

در نیمه اول این بازی ربیک در دقیقه ۴۰ و زلاتان با ضربه سر در دقیقه ۱+۴۵ برای میلان گلزنی کردند تا روسونری نیمه اول را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما کونته تیمش را هجومی‌تر ساخت و با انجام چند تعویض و با کامبکی دیدنی ضمن جبران نتیجه، به یک برتری شیرین دست یافت.

بروزویچ در دقیقه ۵۱، وسینو در دقیقه ۵۳ و دی‌فرای در دقیقه ۷۰ موفق شدند پیروزی اینتر را به ثبت برسانند.

در دقیقه ۸۹ بازی مهم‌ترین موقعیت گلزنی برای میلان توسط زلاتان از دست رفت. بازی به سود اینتر دنبال می‌شد که این‌بار روملو لوکاکو در دقیقه ۳+۹۰  چهارمین گل‌ را برای میزبان به ثبت رساند تا میلان شکستی تلخ را در پایان این دیدا تجربه کند.

  • نتایج کلی بازی های فته ۲۳ سری A:

آ.اس رم  ۲  بولونیا  ۳

فیورنتینا  ۱  برگامو  ۲

تورینو  ۱  سمپدوریا  ۳

هلاس  ۲  یوونتوس  ۱

فرارا  ۱  ساسولو  ۲

برشا  ۱  اودینزه  ۱

جنوا  ۱  کالیاری  ۰

ناپولی  ۲  لچه  ۳

پارما  ۰  لاتزیو  ۱

اینتر میلان  ۴  میلان  ۲

  • جدول رده‌بندی

۱- اینتر میلان، ۵۴ امتیاز، تفاضل گل ۲۸

۲- یوونتوس، ۵۴ امتیاز، تفاضل گل ۲۱

۳- لاتزیو، ۵۳ امتیاز

۴- برگامو، ۴۲ امتیاز

۵- رم، ۳۹ امتیاز

۶- هلاس ورونا، ۳۴ امتیاز

کد خبر 483523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha