دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

احسان حاج صفی بازیکن اهل کاشان تراکتور و یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در گفتگویی درباره مسائل اخیر فوتبال ایران صحبت کرد.

حاج صفي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، حاج صفی  بعد از دیدار دشوار روز گذشته تراکتور مقابل گل گهر درباره توقف تراکتورسازی  در این جدال خارج از خانه چنین گفت: بازی خیلی سختی مقابل سیرجان پشت سر گذاشتیم اما شخصیت خودمان را نشان دادیم و همانطور که دیدید با وجود ۱۰ نفره شدن و در شرایطی که گل گهر با بازیکنان جدید می تواند هر تیمی را در زمین خودش تحت فشار بگذارد در نهایت با تساوی به تبریز برگشتیم که مطمئنا این یک امتیاز بعدها بسیار به درد ما خواهد خورد.  

حاج صفی که پاس گل این مسابقه را به اکبر ایمانی داد می گوید: تراکتور در تمام مسابقات برای برد به زمین می رود اما گاهی شرایط علیه ماست. ما با تمام وجود مقابل همه حریفان حاضر می شویم و تلاشمان را تا آخرین بازی ادامه می دهیم و برای همه دردسر درست می کنیم. ضمن اینکه یک نگاهمان هم به جام حذفی است و می خواهیم در این مسابقات قهرمان شویم. امید ما کسب حداقل یک قهرمانی در این فصل است که انتظار هواداران تبریزی از تیم ما است و انتظار به حقی هم هست.

حاج صفی درباره ماجراهای بازی گل گهر و داستان اخراج شجاعی  می گوید:  اگر صحنه آفساید و نحوه قرار گرفتن کمک داور را ببینید، حتما به مسعود شجاعی حق خواهید داد که اعتراض کند. ضمن اینکه حرف بدی از زبان او هرگز بیرون نمی آید و داور باید شرایط را در نظر می گرفت البته ما به این مسائل عادت داریم و توی ذهنمان هست که متاسفانه خیلی از سوت ها وقتی پای تیم ما وسط است، به عدالت زده نمی شود که امیدوارم مسئولان فدراسیون به این موضوع رسیدگی کنند.

 بازیکن باسابقه تیم ملی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی می‌گوید: ما هم به عنوان بازیکن اخبار را از سایت‌ها پیگیری می‌کردیم و منتظر اعلام یک اسم بودیم و خب این مساله خیلی بیش از اندازه طول کشید. در نهایت هم آقای اسکوچیچ به این سمت انتخاب شدند که من به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی به ایشان خوشامد می‌گویم و امیدوارم کارشان را در تیم ملی به بهترین نحو و با موفقیت انجام دهند و مطمئنم جامعه فوتبال ایران هم با علاقه همیشگی به تیم ملی حامی ما در این مسیر سخت خواهند بود.

 حاج صفی در ادامه نظراتش به عنوان بازیکن تاثیرگذار تیم ملی درباره انتخاب سرمربی جدید می‌گوید: به عنوان یک بازیکن من یاد گرفته ام در محدوده خودم صحبت کنم و در این باره اظهارنظر خاصی ندارم اما خوش بین هستم که در ادامه و در چهار بازی باقیمانده مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم و به دور دوم انتخابی صعود کنیم که آنجا کار اصلی ما برای حضور در جام جهانی قطر آغاز می‌شود. البته تیم ملی برای موفقیت احتیاج به همراهی و همدلی همه ارکان فوتبال دارد که شاید در حال حاضر به دلیل شرایط مختلف ما از آن بهرمند نیستیم اما حالا که سرمربی تیم ملی انتخاب شده انتظار داریم و من اینطور فکر می کنم که همه باید سعی کنیم کنار هم به ایشان کمک کنیم تا تیم ملی با بهترین شرایط به مصاف حریفان خود برود و برخلاف چیزهایی که من در این روزها می‌خوانم ما حتی در دو بازی اول کار راحتی در پیش نداریم و باید با نیروی حداکثری به مصاف حریفان برویم تا بعد از دریافت شش امتیاز بعد از آن در دو بازی حساس مقابل بحرین و عراق انشالله با برد با قدرت ظاهر شویم و به مرحله بعدی به عنوان صدرنشین نیز صعود کنیم.

حاج صفی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: به هرحال سلایق علاقمندان به فوتبال مختلف است و کمتر می شود یک مربی را پیدا کرد که همه روی او اتفاق نظر داشته باشند. با این حال فکر می‌کنم  باید از موضع انتقاد خارج شویم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش می آید و فکر می کنم تیم ملی بیش از هر چیزی به انرژی مثبت و دعای خیر هواداران نیاز دارد تا بتواند دو شکست مقابل بحرین و عراق را جبران کند و شرایط را به حالت عادی و همان چیزی که همه از تیم ملی ایران انتظار دارند برگرداند. وقتی من انتقادها را می بینم برای تیم ملی نگران می شوم. طبیعتا انتخاب آقای اسکوچیچ به معنای عدم شایستگی مربیان دیگر نیست و آنها هم می توانستند در این پست باشند اما به نظرم باید این مسائل را کنار گذاشت و به تیم ملی کمک کرد که منفعت همه آدم هایی که در فوتبال ایران کار می کنند، به صعود ما به جام جهانی گره خورده است.

کد خبر 483505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha