رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر با انجام ۵ بازی دنبال شد و طی آن فقط تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ذوب آهن موفق شدند رقبای خود را شکست دهند و سایر بازی‌ها با تساوی به پایان رسید.

سایپا

به گزارش همشهری آنلاین، ماشین سازی در خانه مقابل پیکان تن به تساوی دو بر دو داد. در این بازی ابتدا فردین عابدینی در دقیقه ۳۵ و علی آل‌کثیر در دقیقه ۷۵ تیم ماشین‌سازی را از حریف خود پیش انداختند، اما در ثانیه‌های پایانی مسابقه میلاد شیخ‌سلیمانی در دقیقه ۱+۹۰ و علیرضا کوشکی ۴+۹۰ کار را برای پیکانی‌ها به تساوی کشاندند تا ویسی کسب اولین امتیازش با پیکان را جشن بگیرد. البته تیم ماشین سازی روی گل دوم پیکان به شدت اعتراض کردند و عقیده داشتند توپ بعد از برخورد به دستان کوشکی درون دروازه این تیم جای گرفته است.

تیم ماشین‌سازی با تساوی در این بازی ۲۴ امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول باقی ماند. پیکانی‌ها نیز که پس از چهار باخت متوالی با هدایت عبدالله ویسی و در اولین حضور این مربی روی نیمکت‌شان پا به میدان گذاشته بودند با کسب یک امتیاز ۱۴ امتیازی شدند و همچنان در رده چهاردهم جدول ایستادند.

تیم ذوب آهن این هفته با یک گل از سد تیم بدون مربی صنعت نفت آبادان عبور کرد. تنها گل این دیدار توسط دارکو بیدوف در دقیقه ۵۷ به ثمر رسید. در این دیدار در دقیقه ۱۲ وحید محمدزاده یک ضربه پنالتی را به سود ذوب آهن از دست داد.

تیم پارس جنوبی جم علی رغم بازی با افکار عمومی قبل از این بازی و اعلام کناره گیری از مسابقات لیگ، در تهران به تمرین پرداختند تا در نهایت برای دیدار مقابل سایپا آماده شوند.

در این دیدار دو تیم به تساوی یک بریک رضایت دادند. در این بازی محمدصادق بارانی در دقیقه ۶۷ برای سایپا و محمد نوری در دقیقه ۸۰ برای پارس جنوبی موفق به گلزنی شدند. نوری با گلزنی در این بازی تعداد گل‌های خود در فصل جاری را به هشت گل رساند تا جایگاهش در بین بهترین گلزنان فصل را استحکام بخشد.

در بوشهر شاهین دست به کار بزرگی زد و تیم نساجی را دو بر یک شکست داد. در این بازی حسین مالکی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی  و امیرحسین موسی‌زاده در دقیقه ۶۹ برای شاهین و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۲ برای نساجی گلزنی کردند. شاهینی ها علی رغم این برد همچنان در انتهای جدول قراردارند.

در سیرجان نیز تیم گل گهر شانس پیروزی مقابل تراکتور سازی را در دقایق پایانی از دست داد. ابتدا گادوین منشا در دقیقه ۷۷ میزبان را پیش انداخت، ولی اکبر ایمانی در دقیقه ۸۸ با شوتی محکم و به زیبایی بازی را به تساوی کشاند.

تراکتور سازی با این تساوی با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کد خبر 482972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha