۵ عضو شورای شهر تهران به عنوان هیأت رئیسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انتخاب شدند و محسن هاشمی نیز به عنوان رئیس مجمع معرفی شد.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد تمدید بازرس اصلی و علی‌البدل مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و سرانجام فاطمه مقیمی به عنوان بازرس اصلی و فضل‌الله اسلامی به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت واحد اتوبوسرانی ماندگار شدند و اعضای شورا برای فعالیت مجدد این دو نفر طی یک سال آینده رأی موافق دادند.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که محسن هاشمی به عنوان رئیس،‌ زهرا نژادبهرام به عنوان نایب رئیس، بهاره آروین به عنوان منشی و حجت نظری و شهربانو امانی به عنوان دو ناظر در هیأت رئیسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی انتخاب شوند که سرانجام اعضای شورا به این انتخاب رأی موافق دادند.

همچنین در ادامه اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در هیات انضباطی موضوع تبصره یک ماده ۸ دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور در دستور قرار گرفت و به این منظور از سوی اعضای شورا محمد علیخانی به عنوان نماینده شورا با اکثریت آرا انتخاب شد.

کد خبر 483453

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha