معاون شهرداری تهران درباره پرداخت با تاخیر حقوق کارگران فضای سبز شهرداری تهران توضیح داد.

پیروز حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ به همراه مدیران حوزه هماهنگی و امور مناطق شهرداری به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان پاسخ داد.

معاون شهردار تهران در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارگران فضای سبز نیز گفت: با دستور شهردار تهران و هماهنگی انجام شده با معاونت مالی و اقتصاد شهری و این معاونت به موقع حقوق پیمانکاران پرداخت می‌شود اما مشکل اینجاست که پرداخت پیمانکار توسط عوامل اجرایی به درستی انجام نمی‌شود. هماهنگی‌های لازم با معاونت خدمات شهری به عنوان معاونت تخصصی این موضوع صورت گرفته تا با هماهنگی و تعامل لازم، حقوق کارگران هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

رستمی با توجه به گلایه شهروندان از شکستگی و مفقودی دیوارهای صوتی، اظهار داشت: برخی از فعالیت‌های مربوط به این موضوع در سطح منطقه و ناحیه و برخی دیگر همانند پیگیری و تأمین اعتبارات مربوط به این دیوارها در ستاد صورت می‌گیرد. اما با هماهنگی‌های انجام‌شده مسئولیت حفاظت و حراست از این دیوارها را به شهرداران مناطق محول کرده‌ایم و انجام این مسئولیت منوط به در اختیار داشتن ابزار است. با هماهنگی‌های انجام شده پیگیر این موضوع هستیم که این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به سامانه ۱۸۸۸ به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری تهران، گفت: لازم است از ظرفیت سامانه‌های سازمان بازرسی جهت اعتماد دو سویه و متقابل به خوبی استفاده کنیم.

معاون شهردار تصریح کرد: بخشی از نارضایتی شهروندان به علت عدم هماهنگی بین صف و ستاد در موضوعات فرامنطقه‌ای از قبیل نگهداری پل‌های عابر پیاده، چراغ راهنمایی و رانندگی و غیره ایجاد می‌شود که امیدواریم با جلسات هم‌اندیشی، گزارش‌های تحلیلی سامانه های سازمان بازرسی و تصمیم‌گیری در ستاد شهرداری این موضوعات برطرف شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق از رئیس سازمان بازرسی درخواست کرد مسائل و مشکلات شهروندان که در این دو سامانه ثبت می‌شود به صورت گزارش تحلیلی به شهردار تهران ارسال شود تا در خصوص مشکلات موجود تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: تعداد بالای تماس‌های شهروندان ناشی از وجود مشکلات شهری بوده و وظیفه ما پاسخگویی مناسب و جلب رضایت شهروندان است. در برخی حوزه‌ها نیازمند اصلاح ساختارها هستیم؛ به عنوان مثال در خصوص جلسات ارتباط مستقیم با شهرداران مناطق در روزهای دوشنبه که باید بازبینی مجدد در این خصوص صورت پذیرد.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸، معاون و مدیران حوزه هماهنگی و امور مناطق پاسخگوی ۳۰۰ تماس شهروندان بودند که از مجموع این تماس ها، موضوعات شهرسازی (ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری)، آسفالت معابر، مزاحمت واحد صنفی و پرداخت حقوق کارگران پیمانکار به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 483423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha