مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پایانه مسافربری غرب تهران از ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۱بهمن تا پایان مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن در روز سه‌شنبه تعطیل است و مسیرهای جایگزین را برای ورود و خروج به تهران را نیز بیان کرد.

پایانه غرب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی و حضور پرشور شهروندان انقلابی در این مراسم، همانند سال‌های گذشته برای سهولت بیشتر حرکت مردم، مسیرهای ورودی و خروجی میدان آزادی و اطراف آن به روی حرکت خودروها بسته می‌شود. 

همچنین، به منظور ایجاد تسهیلات لازم و جلوگیری از بروز هرگونه خلل در رفت و آمد اتوبوس‌های مسافری بین شهری، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

در فاصله زمانی اعلام شده (ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۱بهمن تا پایان مراسم در روز سه‌شنبه ۲۲بهمن) مسافران ورودی به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران-کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده می‌شوند و مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه مسافری جنوب به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

کد خبر 483204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha