چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

گروه حوادث- جواد عزیزی: مرد مصری که پس از آشنایی با دختر جوان ایرانی از طریق اینترنت، به تهران سفر کرده بود تا با وی ازدواج کند، به اتهام سرقت جواهرات این دختر دستگیر شد

اواسط اسفند گذشته، دختر جوانی سراسیمه به شعبه 13 بازپرسی  دادسرای ناحیه 5 رفت و از خواستگار مصری‌اش به اتهام سرقت طلاجات و جواهراتش شکایت کرد. وی به بازپرس پرونده گفت: مدتی قبل از طریق چت اینترنتی با مرد جوانی آشنا شدم که در مصر زندگی می‌کرد و به‌دنبال دختر مناسبی برای ازدواج می‌گشت.

وی ادامه داد: از آنجا که این مرد خود را جوان موفقی  معرفی می‌کرد و مدعی بود قصد ازدواج با یک دختر ایرانی را دارد، پس از مدتی آشنایی به پیشنهاد او برای  انجام خواستگاری جواب مثبت دادم و قرار شد مرد جوان برای دیدن من به ایران سفر کند. وقتی او به تهران آمد، برای خواستگاری به خانه ما آمد اما یک روز پس از اقامت او در خانه، متوجه شدیم طلاها و جواهرات خواهرم به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

در حالی که هیچ‌یک از اعضای خانواده‌ام تصور نمی‌کردند این سرقت از سوی جوان مصری صورت گرفته باشد، همراه او برای شرکت در یک میهمانی به خانه یکی از دوستانم رفتم اما فردای آن روز از زبان دوستم شنیدم که چندمیلیون تومان طلا و جواهرات او نیز در میهمانی ناپدید شده‌است.

با شنیدن این خبر بود که رفته‌رفته به جوان خواستگار مشکوک شدم و وقتی او به بهانه دیدن یکی از دوستان ایرانی‌اش از خانه ما خارج شد و دیگر بازنگشت مطمئن شدم که سرقت‌ها از سوی وی صورت گرفته است.  پس از اظهارات دختر جوان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری جوان خارجی آغاز شد و ماموران با استفاده از شماره تلفنی که از وی در اختیار داشتند، موفق شدند او را دستگیر و به دادسرای ناحیه 5 منتقل کنند.

از آنجا که رسیدگی به پرونده متهمان برخی از کشورها از جمله مصر در دادسرای کارکنان دولت صورت می‌گیرد، بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 5 نیز این پرونده را به دادسرای کارکنان دولت ارسال کرد و به این ترتیب رسیدگی به  اتهام  خواستگار قلابی در این دادسرا آغاز شد.

کد خبر 48296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز