مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی لامرد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، فردی که در اشکنان ربوده شده بود، پس از ۶ روز اسارت و به دنبال فشارهای پلیس بر آدم ربایان، در سیستان و بلوچستان، رها شد.

آدم ربایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره آدم‌ربایی، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه در بخش اشکنان شهرستان لامرد، استان فارس تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد فردی توسط ۲ نفر برادر گروگان گرفته شده است.

زارع‌پور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم‌ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان رها کردند و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به این‌که علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات حساب با فرد ربوده شده بوده است، گفت: تلاش برای دستگیری آدم ربایان در دست اقدام است.

کد خبر 482859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha