سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی و نیز مرجعی که خانواده‌های قربانیان این حادثه باید برای شکایت به آنجا مراجعه کنند، توضیح داد.

سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در نوزدهمین نشست خبری خود در مورد پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این پرونده ابعاد بین‌المللی و فنی و بعد قضایی دارد.

وی افزود: برای رسیدگی بهتر در بعد قضایی، نتیجه‌گیری و حصول نتیجه ناشی از بررسی در سایر ابعاد موثر است. البته اکنون هم پرونده تشکیل و اقدامات متعددی انجام شده است و از ۹ گروه کارشناسی برای بررسی زوایای مختلف آن استفاده کرده‌ایم.

اسماعیلی گفت: رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده متولیان خاص خود را دارد و نتیجه بررسی‌های آنها به درد بخش قضایی می‌خورد که تا الان، علاوه بر تیم‌های کارشناسی، از اشخاص متعددی به عنوان مطلع و متهم تحقیقات انجام‌ شده و قرارهای تامین برای برخی متهمان صادر و برخی به بازداشت منجر شده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: هر کدام از خانواده‌ها، اگر شکایت و ادعایی در مورد اصل حادثه و از دست دادن عزیزشان و اموال مسافران دارند، می‌توانند به سازمان قضایی نیروهای مسلح مراجعه کنند.

کد خبر 482407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    به دادگاه كانادا!!