سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

ژاپن، سرنشینان یک کشتی گردشگری با ۳۷۰۰ مسافر و خدمه را که یک مورد ابتلا به کرونا در آن مشاهده شده است، در بندر یوکوماها قرنطینه کرد.

ویروس کرونا | چرا امراض بیشتری از حیوانات به انسان منتقل می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات ژاپنی امروز اعلام کردند یک کشتی گردشگری با ۳ هزار و ۷۰۰ خدمه و مسافر را به دلیل مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در آن، قرنطینه کرده‌اند.

پس از مشاهده علائم ابتلای به ویروس کرونا در یک مرد هنگ‌کنگی که چند روز پیش با این کشتی سفر کرده بود، غربالگری ۳۷۰۰ خدمه و مسافر این کشتی کروز که در بیرون بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو قرنطینه شده، آغاز شد.

وزیر بهداشت ژاپن اخیرا اعلام کرد توکیو آماده است تا دامنه غربالگری خود در ارتباط با ویروس کرونا را توسعه دهد. زیرا برخی آزمایش‌های اولیه نتوانستند افراد مبتلا به این ویروس را به درستی تشخیص دهند.

شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور چین با ۶۴ مورد جدید به ۴۲۵ نفر رسیده است. شمار قربانیان خارج از سرزمین اصلی چین نیز به ۲ نفر رسیده است. بیشترین افرادی که جان خود را از دست داده‌اند، ساکن استان مرکزی «هوبئی» چین هستند. شهر «ووهان» در این استان، مرکز اصلی ابتلا به ویروس کروناست. همچنین تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در دنیا به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 482355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha