معاون سیما درباره زمان پخش «خندوانه» و سرنوشت دو سریال «سرزمین کهن» و «کتونی زرنگی» اظهارنظر کرد.

خندوانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه نشست امروز درباره سریال کمدی «کتونی زرنگی» و حواشی پیش آمده‌ای که مانع پخش آن شبکه سه شد، گفت: این سریال توسط سیمافیلم بررسی شد و ما به این نتیجه رسیدیم به دلیل برخی ایرادات محتوایی و کیفی صلاح نیست این سریال در این ایام روی آنتن برود.  

میرباقری همچنین درباره تولید فصل جدید «خندوانه» و «عصر جدید» گفت: برای تولید خندوانه مذاکره شده است و این برنامه برای نوروز روی آنتن می‌رود. عصر جدید در مراحل پیش تولید جدی است و فکر می‌کنم تا یک ماه دیگر بتواند به پخش برسد.  

به گفته وی دورهمی هم به خاطر ایام فاطمیه متوقف شده بود درحالی که ۴ برنامه ضبط شده داشتیم و این برنامه هم مسیر عادی خود را طی می‌کند. این برنامه نیز در حال حاضر به صورت هفتگی روی آنتن خواهد رفت.

معاون سیما درباره پخش «سرزمین کهن» که به دلیل حواشی متوقف مانده است نیز گفت: سرزمین کهن یکی از بهترین سریال‌هایی است که در تلویزیون ساخته شده است و بهترین بازیگران در آن حضور دارند. خود من چندین بار برخی قسمت‌های این سریال را دیده‌ام و امیدوارم برخی سوءتفاهم‌هایی که به‌وجود آمده بود رفع شود.

عذرخواهی ملاقلی‌پور از طرفداران رهبر انقلاب | کتونی زرنگی به جدول پخش برمی‌گردد؟

کتونی زرنگی از هفته آینده روی آنتن می‌رود

کد خبر 482187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha