مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر، ۵۰۰ فقره وام کارگشایی با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پرداخت می‌شود.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قنبر موسی نژاد افزود: اعطای تسهیلات قرض الحسنه از اقدامات کمیته امداد در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان است. پرداخت وام قرض الحسنه از یک سو سبب حفظ کرامت انسانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس،  احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض الحسنه در سطح جامعه و از سوی دیگر کمک به رفع محرومیت از خانواده‌های مستضعف و اجرای عدالت اجتماعی و نتیجه توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه می‌شود.

وی در ادامه باارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه صندوق امداد بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد استان مرکزی در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۳ هزار و ۹۷۰ فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.

موسی نژاد تاکید کرد: این تعداد وام قرض الحسنه برای کمک به ازدواج، هزینه‌های درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال و ودیعه مسکن مددجویان پرداخت شده است. از این تعداد وام پرداخت شده ۲۶۷ مورد وام اشتغال، ۲ هزار و۲۴۸  مورد وام کارگشایی، ۱۵۶ مورد وام ودیعه مسکن، ۴۱۹ مورد تسهیلات کمک به سیل زدگان و ۸۸۰ مورد تسهیلات مسکن (خرید و تعمیرات) بوده که نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی داشته است.

کد خبر 482093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha