کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه تا فردا سه‌شنبه شاهد وزش بادهای شدید جنوبی و افزایش دما بین ۵ تا ۷ درجه در استان‌های گیلان و اردبیل خواهیم بود که احتمال خسارت بر سازه‌های موقت و شکستن و افتادن درختان وجود دارد، بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را بیاندیشند.

شكسته شدن درخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی گفت: از امروز تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام با افزایش محسوس دما خواهیم داشت، امروز به ویژه در بعد از ظهر جنوب شرق مانند سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده و وزش بادهای شدید موقتی دارد که این شرایط فردا در شرق خراسان رضوی رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: پنجشنبه در زاگرس مرکزی، برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال گلستان بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد که جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و جمعه شب نوار غربی برف و باران خواهد داشت.

  • آسمان تهران صاف  

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲ درجه زیر صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۱۴ درجه زیر صفر، زنجان ۱۲ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۳ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 482019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha