تیم فوتبال تاتنهام با پیروزی دوبرصفر مقابل منچسترسیتی ششمین باخت یاران گواردیولا را رقم زد.

تاتنهام

به گزارش همشهری آنلاین در این بازی هر نیمه متعلق به یک تیم بود و داور ویدیویی هم جنجال دوباره آفرید. در نیمه اول اگرچه منچسترسیتی در خانه حریف بازی می کرد اما فرصت های زیادی را روی دروازه تاتنهام خلق کرد. سرخیو آگوئرودر این نیمه موقعیت های خوبی را برای گلزنی ازدست داد. یکی از حوادث مهم این نیمه خطای خطرناک استرلینگ رو مچ پای دله آلی بود که خوشبختانه خطر از بیخ گوش مهاجم تاتنهام گذشت و داور ویدیویی هم تایید کرد که استرلینگ مستحق دریافت کارت قرمز نیست.

در دقیقه ۳۸ اگوئرو درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور که روی این خطا تردید داشت با کمک داور ویدویی یک خطای پنالتی به سود سیتی اعلام کرد که باعث اعتراض کادر فنی و بازیکنان میزبان شد.

 ایلکای گوندوغان مامورزدن این ضربه شد اما هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام این توپ را مهار کرد. سیتی با احتساب هدر رفتن این پنالتی از ۶ پنالتی اخیرش ۴ پنالتی را از دست داده است. پیش از این دو بار گابریل ژسوس، یک بار رحیم استرلینگ پنالتی های سیتی را ازدست داده اند. البته حساب کاربری منچستر سیتی در اینستاگرام  بلافاصله عکسی را منتشر کرد که لوریس در زمان زدن ضربه پنالتی روی خط دروازه قرارنداشته و باید پنالتی تکرار می شد.

در نیمه دوم منچستر سیتی از دقیقه  ۶۱با اخراج الکساندر زینچنکو ۱۰ نفر شد تا همین حادثه شرایط بازی را به سود تاتنهام تغییر دهد.

استیون برگویین در دقیقه ۶۳ با شلیکی زیبا از پشت محوطه حریمه گل اول را درون دروازه منچستر سیتی جای داد. سون هیونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام در دقیقه ۷۲ گل دوم را به ثمر رساند تا تیم لندنی به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. تاتنهام با این برد با ۳۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. منچستر سیتی هم علی رغم این باخت با ۵۱ امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس باقی ماند. در دیگر بازی امروز آرسنال در خانه بارنلی مقابل حریفش به تساوی بدون گل رسید.

کد خبر 481975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha