مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: در دو سینمای استان قم فیلم‌های جشنواره فجر اکران می‌شود.

سینما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موسی حسینی کاشانی امروز در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: با پیگیری‌های انجام شده در دو سینما ونوس و تربیت استان قم اکران فیلم های خوب جشنواره فجر را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برای شهرک پردیسان هم اقداماتی را انجام داده‌ایم و امیدواریم که در سینمای پردیسان نیز اکران داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: امسال در قم ١٤ فیلم با نام‌های خروج، تعارض، شنای پروانه، پوست، عامه پسند، آبادان یازده ۶۰، مردن در آب مطهر، ابر بارانش گرفته، بی‌صدا حلزون، درخت گردو، روز صفر، سینما شهرقصه، پدران، خون شد اکران خواهد شد.

وی افزود: قیمت بلیط برای هر سانس ١٥ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حسینی کاشانی ادامه داد: صبح‌ها در سینمای تربیت فیلم‌های بخش کودک و نوجوان را اکران خواهیم کرد که تماشای این فیلم ها برای کودکان و نوجوانان رایگان می باشد.

وی افزود: استان قم دارای ٦ سینما با ٩ سالن فعال است که سال ٩٧ پانصد و چهل هزار قطعه بلیط و در ٩ ماهه ی اول سال ٩٨ چهارصد و هفتاد و سه هزار قطعه در قم فروخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امیدوارم هنرمندان ما در راستای حواشی ایجاد شده قرار نگیرند، چرا که هنرمند خوب و قابل احترام از نظر ما هنرمندی است که وفادار به آرمان های انقلاب باشد و احترام خون شهدا را نگه دارد.

وی افزود: دو طرح گذر فرهنگی و تحفه را در دست اجرا داریم که در طرح گذر فرهنگی برای افراد مورد نظر اعطای تسهیلات ٤ درصد تا سقف ٣٠٠ میلیون تومان و در طرح تحفه اعطای تسهیلات با باز پرداخت ٤ ساله را خواهیم داشت.

کد خبر 481919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha