در 5 سال اخیر پرسپولیس تنها در 94-95 در هفته هجدهم 30 امتیاز داشت که در نهایت با تفاضل گل نسبت به استقلال خوزستان در پایان فصل در رتبه دوم ایستاد.

پرسپولیس

همشهری آنلاین- پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی دومین بازی را هم با برد پشت سر گذاشت تا این تیم همچنان با 5 امتیاز اختلاف در صدر قرار بگیرد. اما نکته جالب توجه رسیدن پرسپولیس به امتیاز 40 در پایان هفته هجدهم است. پیش از این پرسپولیس هر گاه تا پایان هفته هجدهم به این امتیاز رسیده توانسته عنوان قهرمانی را بدست اورد. پرسپولیس فصل گذشته تا پایان هفته هجدهم همین تعداد امتیاز را داشت و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد. دو فصل قبل هم پرسپولیس برای دبل قهرمانی تا هفته هجدهم 41 امتیاز داشت و در اولین قهرمانی سرخ‌ها در زمان برانکو و در فصل 95-96 پرسپولیس تا پایان همین هفته 41 امتیاز داشت و قهرمان شد.

در 5 سال اخیر پرسپولیس تنها در 94-95 در هفته هجدهم 30 امتیاز داشت که در  نهایت با تفاضل گل نسبت به استقلال خوزستان در پایان فصل در رتبه دوم ایستاد.

با این حساب اگر اتفاق غیر منتظره‌ای در ادامه راه برای تیم یحیی گل محمدی نیفتد با آمار چند سال اخیر  این تیم میتواند به پوکر قهرمانی امیدوار باشد.

کد خبر 481866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha