ایمون زائد که هنوز هم در میان پرسپولیسی ها به دلیل هت‌تریک در داربی معروف 8 سال پیش محبوبیت خاصی دارد از هواداران پرسپولیس خواسته همانطور که سال‌ها قبل از او حمایت کردند،هوای استوکس را هم داشته باشند.

استوكس

همشهری آنلاین- ایمون زائد مهاجم سابق و ایرلندی پرسپولیس با انتشار عکسی از آنتونی استوکس در صفحه شخصی خود نوشته که پیام‌های بسیاری از هواداران پرسپولیس دریافت کرده که در آن خبر از پیوستن آنتونی استوکس که هموطنش است به  این تیم داده اند. ایمون زائد که هنوز هم در میان پرسپولیسی ها به دلیل هت‌تریک در داربی معروف 8 سال پیش محبوبیت خاصی دارد  از هواداران پرسپولیس خواسته همانطور که سال‌ها قبل از او حمایت کردند،هوای استوکس را هم داشته باشند.

اما مهاجم جدید سرخ‌ها هم به خاطر پست حمایتی زائد از او تشکر کرده و با یادآوری هت تریک زائد گفته «مثل تو بودن توی دربی کار سختیه اما من همه تلاشم رو میکنم که بهترین بازی خودم رو انجام بدم. ما به یکی دو گل هم راضی هستیم!» و در ادامه جواب زائد «من مطمئنم که تو به راحتی گل می‌زنی چون هر جا که بازی کردی گلزن بودی»

باید دید استوکس در برنامه های یحیی گل محمدی برای داربی چه جایگاهی دارد و آیا سرمربی پرسپولیس از این بازیکن خود در داربی رونمایی خواهد کرد و شانسی که 8 سال پیش دنیزلی به ایمون زائد داد را در اختیار مهاجم جدید پرسپولیس قرار خواهد داد یا خیر.

کد خبر 481767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha