سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌ غربی گفت: سیستم گرمایشی ۹۹۱ کلاس درس در استان نیازمند استاندارد سازی است.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مناف‌زاده اظهار کرد: سیستم گرمایشی ۹۹۱ باب کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند استانداردسازی است که استانداردسازی این کلاس‌های درس نیازمند ۲۳ میلیارد تومان اعتبار است.

وی گفت: در گام نخست سیستم گرمایشی ۵۹۱ کلاس درس که از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند اخیراً استاندارد سازی شد و هم اکنون ۴۳۵باب کلاس درس در دست استانداردسازی داریم.

سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌ غربی به سرانه فضای آموزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز ۴.۰۵ مترمربع است در حالی که این رقم در میانگین ‌کشوری، ۵.۱۸ متر مربع است.

مناف زاده بااشاره به پروژه های افتتاحی بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از  ۹۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: عملیات اجرایی ۵۳ مدرسه در قالب ۲۶۰ کلاس درس با اعتباری بیش از ۶۸۰ میلیارد یال به اتمام رسیده و آماده بهرهبرداری است و ۴۱پروژه آموزشی و پرورشی با ۲۰۰کلاس درس نیز آماده کلنگ زنی در دهه مبارک فجر است که میطلبد با همت مضاعف در آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها اقدام سریع صورت گیرد.  

کد خبر 481756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha