یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری، پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.

سلحشوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی وکیلی با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری اظهار کرد: من روز چهارشنبه گذشته با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس داشتم و توافق بر این شد که خانم پروانه سلحشوری به دادگاه مراجعه کند و با قرار کفالت آزاد شود  که همین اتفاق هم افتاد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که شایعه بازداشت خانم سلحشوری مطرح شد من با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس گرفتم و گفتند خانم سلحشوری ساعت ۱۰ صبح به دادسرا مراجعه کرده تفهیم اتهام شده و برای وی قرار کفالت صادر شده است.

وی افزود: خانم سلحشوری احضاریه‌های متعددی داشت که برخی برای مجلس شورای اسلامی آمده بود و در دستور کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داشت و برخی از احضاریه‌ها نیز مستقیما برای خودشان آمده بود.

پروانه سلحشوری صبح امروزدر پی احضاریه‌ هفته گذشته دادسرای فرهنگ و رسانه به این دادسرا مراجعه کرد. خانواده این نماینده مجلس هم بازداشت این نماینده مجلس را که پیش از این یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرده بود تایید نکردند. انتشار چند توییت و برخی مصاحبه‌های پروانه سلحشوری پیش از این به عنوان علت احضار وی عنوان شده بود.

کد خبر 481685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    2 0
    واقعا نمره یک هستیم
  • مصطفی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 4
    به نظر من باید زنها روزگارشون توی آشپزخانه باید بگذرونند و بس
  • نواب صفوی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 1
    ایشان باید پاسخگوی ارائه نظرات اش باشد.