مدیرعامل باشگاه سپاهان با اتمام حجت بر سر جدایی امیر قلعه‌نویی از این باشگاه اعلام کرد که بهتر است سرمربی تیم‌شان به پیشنهاد فدراسیون یک‌کلمه بگوید «نه».

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  تسنیم مسعود تابش درباره آخرین وضعیت امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال سپاهان بعد از اینکه از او به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران یاد شده است، اظهار داشت: سپاهان الان هم مثل فصل گذشته یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است و در جام حذفی نیز شانس کسب جام دارد، همچنین ما باید از ۲۲ بهمن در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. سپاهان هم مثل سه تیم دیگر در آسیا به‌عنوان تیم ملی این کشور حاضر می‌شود و باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند. هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌ها فشرده‌تر می‌شوند و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم، آن‌وقت با این شرایط چطور می‌توانیم اجازه دهیم سرمربی تیم‌مان از ما جدا شود؟

وی در ادامه با اشاره به اظهارات قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد، یادآور شد: قلعه‌نویی اعلام کرده که اولویت اول‌, دوم و سومش سپاهان است و راضی است که در اصفهان بماند. ما نیز از عملکرد او در تیم بسیار راضی هستیم. قلعه‌نویی دو سال است که در سپاهان حضور دارد و تیم را هم خودش بسته است. ما همه تلاش‌مان را کردیم تا تیم با نظر کامل ایشان بسته شود و تیم خوبی هم داریم. ما صد درصد از خریدهایی که داشته‌ایم و تیمی که بسته شده رضایت داریم و در هر پست از دو سه بازیکن خوب بهره می‌بریم. الان قاعده کار این است. با توجه به اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده اولویتش حضور در سپاهان است و انتقال به تیم ملی را به مدیران باشگاه واگذار کرده است، ما هم اعلام می‌کنیم که به هیج‌وجه موافق جدایی او نیستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تأکید کرد: وقتی قلعه‌نویی خودش گفته که اولویتش سپاهان است و ماهم مخالف جدایی او هستیم، بهتر است یک کلمه به فدراسیون بگوید «نه». الان ما مخالف صد درصدی جدایی او هستیم و خود ایشان نیز اعلام کرده که اولویتش سپاهان است. پس دیگر مشکل چیست؟ الان مردم دچار سردرگمی شده‌اند. سپاهان یک تیم محلی نیست و میلیون‌ها هوادار دارد که الان با رخ دادن این قضایا ناراحت هستند. این شرایط باعث شده است تا تمرکز تیم به‌هم بریزد.

تابش درباره اینکه چرا با وجود مخالفت باشگاه، قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی دوپهلو موضع می‌گیرد، تصریح کرد: من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه و عضو هیئت رئیسه با این موضوع مخالف هستم. سایر اعضا نیز مخالف قاطع جدایی قلعه‌نویی از سپاهان هستند. درباره اینکه آقای قلعه‌نویی چطور با این موضوع برخورد کرده است، من نمی‌توانم اظهارنظر کنم و باید از خودشان سؤال کنید. تیم را خودِ ایشان بسته و الان تیم خوبی داریم و از این بابت ما قدردان سرمربی‌مان هستیم، اما الان فضای شهر بر سر این موضوع متشنج شده است. مردم و هواداران نگران هستند و مدام پیام می‌دهند و یا به باشگاه می‌آیند و گلایه می‌کنند. جدا از اینکه بحث قرارداد ما با قلعه‌نویی جای خودش است، ما الان علاقه‌مند به ادامه همکاری هستیم، بهتر است قلعه‌نویی هم مخالفتش را اعلام کند.

حضور هم‌زمان قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان نه حرفه‌ای و نه عقلانی
وی راجع به اینکه بحثی مطرح شده که قلعه‌نویی با قبول هدایت تیم ملی، در کنار سپاهان نیز تا پایان فصل حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این حالت تمرکزی باقی نمی‌ماند و مشکلات زیادی به وجود می‌آید. ما الان چهار بازیکن داریم که مستحق حضور در تیم ملی هستند، ولی اگر در این حالت به تیم ملی دعوت شوند، می‌گویند پارتی‌بازی شده است و اگر انتخاب هم نشوند، تیم به‌هم می‌ریزد! چهار بازیکن ما در تیم منتخب نیم‌فصل حضور داشتند و علاوه بر این ما دو بازیکن هم در لیست رزرو این ترکیب داشتیم. اینکه قلعه‌نویی در کنار تیم ملی هدایت سپاهان را هم داشته باشد، نه حرفه‌ای است و نه عقلانی.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان با افرادی مانند، اسکوچیچ و علی دایی برای جایگزینی قلعه‌نویی مذاکره است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۰۰ درصد مخالف جدایی قلعه‌نویی هستیم، تاکنون با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده‌ایم. عده‌ای اسم دایی و اسکوچیچ را مطرح می‌کنند، اما با نهایت احترام به این افراد، تصمیمی برای تغییر در کادر فنی نداریم.

تابش در پاسخ به این سؤال که «با این وجود آیا عملکرد فدراسیون فوتبال برای مذاکره با سرمربی تحت قرارداد باشگاه سپاهان، حرفه‌ای است؟ »، گفت: شما قضاوت کنید که این کار حرفه‌ای است یا خیر. در ابتدا از سه گزینه برای تیم ملی یاد شد که گل‌محمدی بعد از جدایی از شهر خودرو به پرسپولیس رفت. تیم ما هم یک تیم پرطرفدار است.

کد خبر 481606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha