وزیر راه و شهرسازی گفت: خلبان پرواز تهران - ماهشهر که هفته گذشته پس از فرود، از باند منحرف و با خروج از فرودگاه، وارد اتوبان شده بود، از کار تعلیق شد.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: سوانح هوایی در همه‌ جای دنیا اتفاق می‌افتد اما برخی آگاهانه یا ناآگاهانه، صنعت هوانوردی را زیر سوال می‌برند. بر اساس مقررات و ضوابط بین‌المللی، همه سوانح هواپیمایی بررسی می‌شود اما نباید صنعت هوانوردی را زیر سوال برد.

وی درباره‌ حادثه رخ‌داده برای پرواز تهران - ماهشهر در هفته گذشته، گفت: خلبان این هواپیما تعلیق شده است و همه سوانح هواپیمایی از جمله این حادثه به دقت و براساس مقررات و ضوابط بین‌المللی حاکم بررسی می‌شود.

اسلامی در ادامه درباره روند بررسی سانحه هواپیمای اوکراین و این‌که جعبه سیاه این هواپیما چه سرنوشتی پیدا می‌کند، گفت: این سانحه هوایی بر اساس انکس ۱۳ مورد بررسی قرار می‌گیرد و همه ابعاد و جوانب آن بررسی خواهد شد. یکی از آن آیتم‌ها جعبه سیاه هواپیماست و این بررسی‌ها به صورت مشترک با کشور اوکراین انجام می‌شود.

کد خبر 481578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha