مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ هزار و ۹۵۱ فرصت شغلی تاکنون برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ایجاد شده است.

فرصت شغلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، قباد مبشری گفت: برای ایجاد این فرصت‌ها، بیش از ۶ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در قالب راه‌اندازی کسب و کار و طرح خودکفایی پرداخت‌ شد.

وی افزود: از جمعیت ۷۳۰ هزار نفری این استان ۱۴.۵درصد معادل ۱۰۶هزار نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

مبشری با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون برای یکهزارو ۳۱۴ نفر مددجوی تحت حمایت کاریابی انجام شد، اضافه کرد: انجام کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌ کارگماری مددجویان از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ میلیارد ریال برای مهارت آموزی و کاریابی مددجویان هزینه شد، اظهار کرد: ۶۲هزار و ۱۹۲ نفر مددجوی این نهاد مهارت‌های لازم را برای کارآفرینی و ایجاد شغل کسب کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۹هزار و ۶۶۲خانوار تسهیلات اشتغال برای خودکفا شدن دریافت کردند.

وی بیان کرد: ۵ هزارو ۸۰۶ میلیارد ریال کمک معیشت در قالب مستمری به ۳۰ هزار خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

مبشری افزود: یکهزار و۳۳۷میلیارد ریال زکات از صدقات، کفاره مراکز نیکوکاری، جشن‌ها و کمک به ایتام و محسنین در این مدت در استان جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ هزار و ۷۰۷ خدمت در حوزه مسکن به مددجویان کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف از جمله ساخت، بازسازی و بهسازی مسکن اجرا شد.

وی افزود: بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال در این زمینه از سوی نهاد حمایتی هزینه شد.

مبشری اضافه کرد: ۹۰هزار و ۵۰۱ کمک موردی از سوی این نهاد حمایتی به مبلغ ۴۵۳میلیارد ریال پرداخت شد. بیش از ۵۱ هزار مورد جهیزیه به نوعروسان و هدیه به داماد به مبلغ ۴۰۳ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیش از  یکهزارو ۳۰۶ میلیارد  ریال وام کارگشایی به ۹۸ هزار  ۹۰۷ نفر پرداخت شد.

این مسئول ادامه داد: ۴۶۰میلیارد ریال کمک هزینه درمانی و کمک به کودکان دارای سوۓ تغذیه در قالب۱۹هزار و ۲۰۰فقره پرداخت شد.

وی افزود: ۵۵۶میلیارد ریال کمک هزینه به دانش آموزان و دانشجویان در قالب۱۰هزار و ۹۰۱ فقره پرداخت شد.

مبشری گفت: همچنین ۴۰۲میلیارد ریال در قالب تعمیر، ساخت سرویس بهداشتی و انشعابات  در قالب ۴۵هزار و ۴۲۲ فقره پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب تاکنون ۱۹هزارو ۳۳۲میلیارد ریال در زمینه های مختلف از سوی این نهاد حمایتی  پرداخت شد.

کد خبر 481525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha