شهرداری منطقه ۲۰ پایتخت در پی انتشار خبری مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر بچه توضیحاتی را ارائه کرد.

حمله سگ به دختربچه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در پی انتشار  خبری مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به «دختربچه گلفروش» در تاریخ ۸ بهمن، شهرداری منطقه ۲۰ پایتخت در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

در بخشی از توضیحات شهرداری منطقه ۲۰ آمده است: با توجه به بررسی‌های انجام شده و تحقیقات میدانی کارشناسان منطقه ۲۰ شهرداری تهران، متأسفانه این حادثه‌ در روز یکشنبه مورخ  ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ ‌خارج از محدوده منطقه ۲۰ شهرداری تهران و در اراضی کشاورزی و زراعی نزدیک به روستای گلحصار در محدوده بخشداری کهریزک که سکونتگاهی غیررسمی است، رخ داده است.

در گفت‌وگو با مادر این کودک مشخص شد، نام کودک آسیب‌دیده نصرت بلوچی و از اتباع عزیز کشور پاکستان است که در زمان وقوع حادثه در کنار مادر خود بوده و مادر به دلیل مراقبت از کودک خردسالی که در بغل داشته، نتوانسته زمان حمله سگ از کودک حادثه‌دیده مراقبت کند و همین به مجروح شدن کودک منجر شده است.

کودک آسیب‌دیده ابتدا در یکی از بیمارستان‌های منطقه ۲۰ بستری و سپس برای اقدامات تشخیصی و درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان دیگری منتقل شده است. شهرداری منطقه ۲۰، براساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی خود، از زمان وقوع حادثه و در طول مراحل درمانی به عیادت از کودک آسیب‌دیده اقدام و به کاهش تألمات جسمی و روحی او و خانواده‌اش کمک کرده است. قابل توضیح است که کودک آسیب‌دیده گل‌فروش و کودک کار نیست و خانواده او به سبزی‌کاری مشغول هستند.

کد خبر 481436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha