رافائل نادال قهرمان ۱۹ گراند اسلم جهان در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اوپن استرالیا با شکست سه بریک مقابل دومنیک تیم از کشور اتریش از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا بزرگترین شگفتی جام رقم بخورد.

رافائل نادال

به گزارش همشهری آنلاین، در ست اول این دیدار دو تنیس باز در امتیاز ۶-۶ مساوی شدند و در تای برک دومنیک تیم عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه ۷-۳ امتیاز هفتم را بدست آورد. در ست دوم نیز همین شرایط تکرار شد ولی بازهم در تای برک تیم اتریشی با برتری ۷-۴ امتیاز هفتم را بدست آورد تا درست های اول و دوم با نتایج مشابه ۷-۶و۷-۶ مقابل رافائل نادال به برتری برسد. در ست سوم برتری از آن نادال بود و با نتیجه ۶-۴ به پیروزی رسید. درست چهارم باردیگر تلاش دو تنیسور در امتیاز ۶-۶ برابرشد تا برای سومین بار تای برک برنده این ست را مشخص کند و در نهایت دومنیک تیم با برتری ۸-۶ امتیاز هفتم را بدست آورد تا صعود به نیمه نهایی را جشن بگیرد.

تیم که رنک پنجم جهان را در اختیار دارد روز جمعه در مرحله نیمه نهایی به مصاف الکساندر زورف از آلمان خواهد رفت که رنک هفتم جهان را در اختیار دارد.

در مرحله نیمه نهایی بخش زنان فردا گابرینی مارکوزا از اسپانیا با سیمونا هالپ رنک سوم جهان از رومانی دیدار می کند. آشلی بارتی  بهترین تنیس باز حال حاضر جهان از کشور میزبان نیز با صوفیا کنین از آمریکا روبرو می شود.

کد خبر 481270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha