باشگاه پرسپولیس در باره مذاکرات دو باشگاه بلژیکی با بیرانوند و نحوه جدایی وی توضیح داد.

بيرانوند

به گزارش همشهری آنلاین  حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ فوتبال باشگاهی بلژیگ به مهر گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته بیرانوند از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد ۷۰۰ هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه گذشته ساعت ۲ بامداد بود. با این حال پنج شنبه قبلی نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و  روز جمعه و در بازگشت اقای انصاریفرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود اما در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد ولی پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

قدوسی درباره توافق با آنتورپ بلژیک برای ترانسفر دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تاکید کرد: شب قبل از بازی با تراکتور، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را بررسی کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتورپ و هم بیرانوند سه شنبه شب موافقتشان را با این تفاهم نامه اعلام داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: براساس توافقاتی که آقای انصاریفرد با آنتورپی ها داشته، این باشگاه مبلغ ۳۵۰ هزاردلار در ۲ قسط و طی ۲ ماه آتی به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی کرده واریز می کند و ۳۵۰ هزاردلار باقی مانده هم در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت می شود. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه اتی برای تست پزشکی به بلژیک می رود.

قدوسی خاطرنشان کرد: این توافق در حالی صورت گرفته که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتورب را به تابستان سال آتی موکول کرد.

کد خبر 481214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha