راجرفدرر و نواک جوکوویچ با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا در مرحله نیمه نهایی باید مبارزه سختی را برگزار کنند.

فدرر

به گزارش همشهری آنلاین، در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی درحالیکه به نظر می رسید راجر فدرر در مصاف با تانس ساندگرن از امریکا کار آسانی را درپیش داشته باشد اما این پیش بینی غلط از آب در آمد و  راجرفدرر۳۸ سال از سوئیس  به سختی توانست از سد حریف خود بگذرد. سایت رسمی مسابقات اوپن استرالیا  در تیتر خبر خود در مورد این بازی از فراربزرگ فدرر استفاده کرده است که نشان از اقبال بلند تنیسور سوئیسی در این بازی بود.

فدرردر این بازی نفسگیر که ۳ ساعت و نیم طول کشید  در ست چهارم بارها تامرز شکست پیشرفت اما تجربه بالای او در برابر ساندگرن مانع از آن شد تا شگفتی بزرگ مسابقات رقم بخورد. تنیسور سوئیسی ست اول را در نیم ساعت  بانتیجه ۶-۳ به سود خود به پایان برد اما تانس ۲۸ ساله درادامه بازی در دوست متوالی با نتایج مشابه ۶-۲ و۶-۲ برتری خود را برحریف دیکته کرد. در ست چهارم ساندگراس ۷ باربه مچ پوینت رسید اما فدرر جانانه جنگید و درنهایت در تای برک ۱۰ بر۸ به برتری رسید تا این ست را ۷-۶ به سود خود به پایان برساند. فدرر در ست پنجم به راحتی توانست ۶-۳ به پیروزی برسد تا به نیمه نهایی صعود کند.

از آمار جالب توجه این بازی می توان به ۲۷  سرویس ایس ساندگرن اشاره کرد( در تنیس به ضربه سرویس قانونی و درستی گفته می شود که گیرنده سرویس نمی تواند هیچ اثری روی توپ بگذارد و برای زننده سرویس  امتیار در بر دارد )همچنین در حالیکه این عدد برای فدررتنها ۵ سرویس بود. سرعترین سرویس تنیسور امریکایی ۲۱۲ کیلومتر درساعت سرعت داشت درحالیکه سریعترین سرویس فدرر ۱۹۸کیلومتر بود.

در بازی دیگر این مرحله نواک جوکوویچ مردشماره ۲ تنیس جهان از صربستان در مصاف با میلوس رئونیک از کانادا سه بریک به برتری رسید تا حریف فدرر در نیمه نهایی شود.

حالا هم درانتظار نبرد تماشایی نواک و راجر در نیمه نهایی هستند تا شاهد یک بازی جذاب و پر هیجان باشند.

کد خبر 481149

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha