سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

«علیرضا سعدی‌پور» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عسگری نیکزاد که پیش از این سکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران را بر عهده داشت، شایعه رفتنش از چند وقت پیش مطرح بود ولی روابط عمومی این مجموعه اواخر هفته گذشته تغییر مدیر کل را تکذیب کرده بود.

سعدی‌پور که پیش از این ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن را بر عهده داشت، زاده روستای تقی‌آباد شهرستان تنکابن است و فعالیتش را در آموزش و پرورش به عنوان معلم در بخش دوهزار و سه هزار تنکابن آغاز کرد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی زبان انگلیسی از مرکز تربیت معلم دارالفنون فاطمه‌الزهرا و کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.  

سعدی‌پور همچنین کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش برنامه‌ریزی آموزشی را از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن دارد و اکنون نیز دانشجوی ترم آخر دکترای علوم تربیتی در همین دانشگاه است.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران پیش از رسیدن به این منصب در سمت‌هایی چون کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش و جوانان هلال‌احمر، کارشناس مسئول پشتیبانی و تدارکات آموزش و پرورش تنکابن، رئیس اردوگاه دانش‌آموزی مازندران در مشهد مقدس و  معاونت آموزشی مرکز استعداد درخشان شهید بهشتی(سمپاد) را در کارنامه خود دارد.

 رئیس کارگروه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش، عضویت انجمن میراث فرهنگی شهرستان تنکابن و  مدرس دوره ضمن‌خدمت فرهنگیان برای مدیران جدیدالانتصاب از دیگرسمت‌های وی در آموزش و پرورش مازندران است.

بنابر اعلام رسمی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سعدی‌پور امروز سه‌شنبه 8 بهمن معارفه و سکان اداره کل را در اختیار می‌گیرد.

کد خبر 481028

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha