موج‌سواری انتخاباتی به بهانه گفت‌وگوی ظریف با مجله اشپیگل روز گذشته علاوه بر برخی رسانه‌های مخالف دولت، در صحن علنی مجلس هم ادامه یافت.

احمد مازنی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، دیروز تعدادی از نمایندگان اصولگرای منتقد یا مخالف دولت در نطق‌ها یا تذکرات خود وزیر خارجه را آماج حملات و توهین‌های خود کردند. از جمله محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در مجلس که سخنان ظریف را «سخیف» خواند و از هیأت رئیسه خواست تا استیضاح ظریف را در دستور کار قرار دهد.

احمد مازنی، عضو فراکسیون امید اما در تذکری شفاهی با انتقاد از این جوسازی‌ها گفت: برخی در داخل کشور برای  افزایش تنش در روابط داخلی و خارجی، انصاف و عدالت را به همگان یادآوری می‌کنیم به راستی چه کسانی فرصت پدید آمده در پی شهادت سپهبد سلیمانی را به کام مردم تلخ و آن را به تهدید تبدیل کردند.

نماینده تهران افزود: آیا آقای ظریف به هواپیمای مسافری شلیک کرد، آیا آقای ظریف اصلاح‌طلبان را به تکه تکه شدن در خیابان تهدید کرد، آیا آقای ظریف خون شهدا را به عنوان وجه‌المعامله با غربی‌ها در رسانه‌ها معرفی کرد و به عزیزان سپاه جسارت کرد.

مازنی با بیان اینکه قدری انصاف داشته باشیم، افزود آیا جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت حداکثری اهل مذاکره و گفت‌وگو نیست، آیا مجلس و دولت در کنار محافظت نظامی از راه‌های دیپلماسی تلاش نمی‌کنند.

دیروز همچنین حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان ظریف بدون کسب مجوز در مقابل وزارت خارجه اعتراض کردند.

کد خبر 480934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    7 3
    متاسفانه سودجویان از تحریم های آمریکا نمیخوان به هیچ عنوان ایران از بحران خارج بشه .
  • خان خله IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    11 2
    گروهی همیشه دنبال یک سنگر هستند تا ضعف بنیادی خویش را با حمله به فضای ایجاد شده پنهان کنند.باید به این سست مایه گان گفت از خودتان بگویید.
  • مریم IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    6 6
    آقای ظریف حرفی زده که نباید میزده این دیگه خیلی چیز پیچیده ای نیست
  • احمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    7 2
    عزیزانی که با عملکرد دولت و مجلس موافق هستند خواهشا چند کار مفید برای کشور که حاصل عملکرد این دو نهاد است رو مرقوم فرمایند
  • علی IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    اگر منظور از مذاکره؛ مذاکره با امریکاست جواب منفی است اگر منظور سایر کشورهای جهانه جواب مثبت. به شرط مذاکره با عزت و غیرت نه با ذلت و خواری. و مذاکره ای هدفمند با راهبرد صدور انقلاب.
  • حزب الهی واقعی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    شماهم ازحسن عباسی فحاش وبددهن ویاوه گو وبیسوادکه باداد ووبیداد وعربده کشی فقط حرف بی حساب وبی منطق خودرو قبول داره وخودکامگی وخودشیفتگی ناشی ازجهل حتی صورتش را مثل صیرتش سیاه وکدرنموده چراپیام دیروز بنده بعنوان جانبازاین مملکت که بایدنظرم مطرح بشه که عده ای خودسرفکرنکنند اصلاح طلبی مرده وکاش رای گیریی میشدکه معلوم بشه چه تعدادازاصولگرایان که امام آنها رامبلغ اسلام امریکایی معرفی نمودوچه تعدادی کثیروچندمیلیونی ازمردم وطرفداران اصلاحات مثل بنده جانباز و ۴۰ ماه حضوردرجبهه دارم ومتاسفم برایتان که حمایتم ازدکترظریف اونم با ادله رو جرات نکردیددرج نمایید حداقل مردباشید وجوابم رو درهمینحایااز طریق ایمیلم اعلام نمایید. خیلی کوته نظروکج هفم تشریف دارید.