اعلام خبر نامساعد بودن حال محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌های امروز و همچنین درگیری چندین ساله استاد آواز ایرانی با بیماری،را بر آن داشت تا پیگیر وضعیت سلامت و پزشکی او باشد.

شجریان

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا شجریان در حالی در بیمارستان بستری شده است که برخی مرتبطان همانند شاهرخ تویسرکانی ـ نویسنده و روزنامه‌نگار وضعیت وی را در فرآیند پزشکی گذشته توصیف کرده و یادآوری کرده‌اند که وی هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده، به بیمارستان مراجعه داشته است.

از طرفی سایت خانه موسیقی دقیقه‌هایی قبل با انتشار مطلبی کوتاه درباره وضعیت سلامت محمدرضا شجریان، از بستری شدنش در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داده است.

در خبر یادشده این‌گونه اعلام شده است که «محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، از شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت نظارت تیم پزشکی قرار دارد.»

ایسنا نوشت: محمدرضا شجریان هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است اما خانواده او به ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه تمایلی ندارند و خواهان رعایت و احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند.

بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نیز در این باره توییت زده است که در زیر می‌بینید.

  • استاد شجریان بزودی از بیمارستان مرخص می‌شود

حسین کرمانپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: استاد شجریان برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت به بیمارستان مراجعه کرده و امروز یا فردا مرخص می‌شود.

وی افزود: امروز رییس سازمان نظام پزشکی در این زمینه با رییس بیمارستان جم تهران صحبت کرد و در جریان کم و کیف روند درمان استاد شجریان قرار گرفت.

وی بیان کرد: حال عمومی استاد شجریان مساعد است و بزودی مرخص می‌شود.

کد خبر 480781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
  • دهنوی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    اینقدر به ما دروغ گفتیدکه دیگه حرفهایتان برایمان قابل قبول نیست
  • mrnexe IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    جانم فدایت استاد