سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نقص فنی هواپیمای پرواز گرگان به تهران و زمین‌گیر شدن پرواز، گفت: خلبان قبل از بلندشدن احساس نقص فنی در هواپیما کرد و جلوی پرواز گرفته شد. برای مسافران هواپیمای جایگزین تدارک دیده شد.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا جعفرزاده امشب در گفتگوی تلفنی با سیمای گلستان اظهار کرد: از نظر سازمان هواپیمایی کشوری و طبق قوانین و مقررات هوانوردی جهانی، اولویت اول در پروازها، ایمنی، سلامت و بی خطری پروازها است. خلبان ها و گروه پروازی طبق آموزهایی که دیده‌اند باید این قوانین و مقررات را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در پرواز ظهر امروز گرگان به تهران هم این موضوع رعایت شده است، افزود: خلبان پرواز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه گرگان به تهران قبل از take-off و پرواز، احساس می‌کند که مشکلی برای هواپیما به‌وجود آمده و درخواست می‌کند که گروه‌های فنی برای رفع نقص هواپیما اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه هواپیما اصلاً از زمین بلند نشده بود، گفت: برای مسافران این پرواز هواپیمای جایگزین تدارک دیده شد. تنها تعدادی از مسافران با اختیار خود پرواز جایگزین را کنسل کردند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تعداد مسافران هواپیما ۸۵ نفر بوده است.  

کد خبر 480679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha