مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بیش از ۶٧٨ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان برای ایجاد ١٠ هزار شغل در استان در نظر گرفته‌ شده است.

اشتغال

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، سهراب مختاری در ستاد امور جوانان بیان کرد: تسهیلات ارائه‌ شده در قالب ۵ هزار و ۴٠١ طرح و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح‌ها پرداخت‌شده است.

وی در مورد طرح‌های بهره‌برداری شده بیان کرد: بیش از ٣ هزار و ٩٧٠ طرح با اشتغال‌زایی بیش از هشت هزار و ٢۴۴ نفر و اعتبار ٣۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: اطلاعات دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه‌ای به‌صورت عمومی انتشار یافته، در حوزه ورزش و جوانان از مجموع طرح‌های که به وزارت کار و تعاون ارائه‌ شده است تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات به این طرح‌ها پرداخته‌ شده است البته ٢۶ میلیارد تومان پروژه در قالب ورزش و جوانان نیز به صندوق‌ها معرفی‌شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های کاریابی نیز افزود: در سال ٩٧ بیش از ۵ هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی‌شده‌اند و در سال جاری نیز این تعداد به ۵ هزار و ٣٢٨ نفر رسیده است.

مختاری در مورد طرح‌های کارورزی اظهار کرد: استان فارس در کشور در حوزه کارورزی اولین استان در کشور است و تاکنون توانسته است بیش از ۴ هزار نفر از این طرح بهره‌مند شده‌اند البته در بخش مهارت‌آموزی نیز در فارس هزار و ۶١۶ نفر نیز از طرح مهارت‌آموزی بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 480546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha