رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: ۸۵ مورد حریق و حادثه در دی‌ ماه ۹۸ در سمنان به وقوع پیوست، در این بازه زمانی ۶۵ نفر در عملیات مختلف امدادرسانی شدند.

آتشنشانی آتش‌نشانی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، سعید اسمعیل پور بیان کرد: ۸۵ مورد حریق و حادثه در دی‌ ماه سال جاری در سمنان به وقوع پیوست، از این تعداد ۲۸ مورد آتش‌سوزی و ۵۷ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

وی گفت: از این آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در شهر سمنان ۸ مورد خانه‌های مسکونی بودند، در مورد حوادث نیز حبس در اماکن و آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بیان کرد: تعداد ۷ مورد از این حوادث آتش‌سوزی وامداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، در این بازه زمانی در این عملیات‌ها ۶۵ نفر زن و مرد توسط نیروی‌های آتش‌نشانی امدادرسانی شدند.

اسمعیل پور گفت: در دی ماه امسال سازمان آتش‌نشانی سمنان نزدیک به ۲ هزار و ۸۸۸ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده را پاسخ داده است، از این میزان تماس با مجموع ۵۰ ساعت عملیات اطفا وامداد و نجات و میانگین ۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

وی آموزش را مهم‌ترین رکن کاهش سوانح و آتش‌سوزی‌ها برشمرد و افزود: در این مدت تعداد یک‌هزار و ۲۰۲ نفر ساعت از کارکنان ادارات، شرکت‌ها، مدارس دوره‌های آموزش مقدماتی را به لحاظ آموزش فرهنگ ایمنی فرا گرفتند.

کد خبر 480535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha