یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از برگزاری راند چهارم مسابقات فرمولا دریفت کشور در اهواز خبر داد.

دریفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم جوانمردی اظهار کرد: راند چهارم این رقابت‌ها دهم و یازدهم بهمن‌ماه در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: میزبانی این مسابقات تاکنون به جز خوزستان به هیچ استان دیگری سپرده نشده است و فقط در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود. خوزستان در سال ۹۶ نیز میزبان یک راند این رقابت‌ها بود و خدا را شکر به خوبی نیز از عهده میزبانی آن برآمدیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان افزود: شرکت‌کنندگانی که در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند، از با تکنیک‌ترین ورزشکاران و حرفه‌ای‌های ایران هستند. اتومبیلرانانی از خوزستان، کرمان، مازندران، تهران، البرز، مرکزی، گیلان و دیگر استان‌ها در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسئول مسابقات فرمولا دریفت را در نوع خود یک مسابقه بی‌نظیر و با هیجان بالا دانست و ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مسابقات فرمولا دریفت، علاقه‌مندان بسیار این رشته، باتوجه به جذابیت آن است و ما نیز تلاش کرده‌ایم با فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها، میزبان خوبی باشیم. یکی از اقداماتی که هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در دستور کار خود قرار داده، این است که‌ هتل و محل اسکان ورزشکاران را متقبل شدیم.

جوانمردی گفت: تلاش کردیم که همه موارد لازم برگزاری یک مسابقه کشوری که مورد تایید فدراسیون و عوامل برگزاری مسابقات است را فراهم کنیم. اکنون پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز در حال آماده‌سازی است تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات فرمولا دریفت کشور باشیم.

وی افزود: شهاب پیشانی‌دار و رضا گله‌دار از مقام‌دارهای خوزستانی این رشته محسوب می‌شوند. پیشانی‌دار، تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی را نیز دارد.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ادامه داد: بیشترین شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات می‌تواند از خوزستان باشد. در راندهای برگزار شده این دوره از مسابقات، خوزستان همیشه بین تیم‌های اول تا سوم بوده و هیچ وقت نشده است که دریفت خوزستان صاحب مقام نشود.

جوانمردی با قدردانی از رئیس و دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و رئیس کمیته دریفت کشور، عنوان کرد: داوران خوزستانی نیز در کنار داوران این رقابت‌ها خواهند بود و این می‌تواند تجربه خوبی برای آن‌ها باشد

کد خبر 480528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha